Arizona Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Ja det går nok bra Klarer du deg uten Brød, rundstykker, knekkebrød og boller? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Nej, om jag behöver det! Klarar du dig utan papper? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Pupper? Beklager men jeg kan ikke svensk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2019 (endret) Jeg tror det er pappir Spre-M mener. Jeg klarer ikke uten pappir. Klarer du deg uten generelt is nå? Endret 6. juni 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 (endret) Nej, ska ut å löpa nu. Klarar du dig utan tandborste? Endret 6. juni 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2019 Nei, tannbørste må man han. Klarer du deg uten manneklær? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Nej, kan bli lite märkligt att gå i damkläder. Damkläder går fint också. Klarar du dig utan smör till brödskivan? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2019 (endret) Det kommer ann på om brødskiva er ristet eller ikke, med eller uten syltetøy/smøre pålegg. Smøre pålegg eller syltetøy, da klarer jeg fint uten smørr. Uten det da må jeg ha. Og når det er ristet brød da er det must å ha smørr uansett hvilke pålegg. Klarer du deg ute matbutikker? Endret 6. juni 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 (endret) Nej! Klarar du dig uten färg-TV? Endret 6. juni 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2019 (endret) Det tror jeg. Da er det bare å ta frem den old gamle tv'en,... ...som... ...jeg... ...ikke har. Klarer du deg uten kalender? Endret 7. juni 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Nei, å følge med på dato er viktig. Klarer du deg uten maling? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Ja det må man ha. Blir en trist verden uten farger. Klarer du deg uten bakerier? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 (endret) Nei, bakerier pleier å ha gode kaker, boller osv. Klarer du deg uten lyder? Endret 7. juni 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Ja, som regel. Man må som regel være frisk. Klarer du deg uten lyder? Jeg mente bakerier altså (slike som selger kaker og brød osv) ikke bakteRier Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2019 (endret) Nei, bakerier pleier å ha gode kaker, boller osv. Klarer du deg uten lyder? Jah, det vil jeg klare en liten sund, men ikke for lenge. Da blir man sprø av stillheten. Klarer du det kun med fortidens resurser? Altså, med de oldtidens tingene/hjelpemiddelene man var vant med før. Endret 7. juni 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Jeg må nesten melde meg på farmen før jeg finner ut av det. Men tror jeg skulle ha fått det til. Klarer du deg uten forumet her i et helt år? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Nei. Klarer du deg uten datamus? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Bruker aldri datamus hjemme så det er null problem På jobb blir det litt verre. Klarer du deg uten å skrive bare "nei eller "ja" i neste innlegg. Tråden blir fryktelig lite innholdsrik da. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Det går an. Klarer du deg uten negler på fingrene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg