SprengeMobil Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Er det lov å svare kanskje? Føler kanskje litt av poenget med tråden forsvinner da... Å svare "kanskje" må det være lov til. Fortsett tråden. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Å svare "kanskje" må det være lov til. Fortsett tråden. Rolig nå. Var bare et vennlig spørsmål. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Men jada. Jeg klarer meg helt fint uten plakater. Det har jeg ikke hatt siden jeg var 14. Klarer du deg uten tanter og onkler? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Rolig nå. Var bare et vennlig spørsmål. Ja. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ja hadde vel klart med uten men det er da koselig å ha tanter og onkler da Klarer du deg uten hummler, bier og veps? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Jada, går fint, men humler som summer inn på soverommet på natten er jo irriterendes. Klarer du deg uten apotek? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Nei kan jo hende jeg trenger medisiner en dag Klarer du deg uten frisør? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Har ikke brukt frisør på mange år så ja Klarer du deg uten historie? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. april 2019 Forfatter Del Skrevet 8. april 2019 Har ikke brukt frisør på mange år så ja Klarer du deg uten historie? Da er håret ditt ganske slitt på tuppen, i tillegg vil man raute mye hvis man ikke går å klippe seg, avhengig av hvor mye/langt hår du har da. Jah, jeg klarer fint uten historie, selv om det er flott å ha. Klarer du deg uten generelt hjelpemidler? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Nei, hjelpemidler må man ha! Klarer du deg uten peis/ovn? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april 2019 Forfatter Del Skrevet 9. april 2019 Kanskje, avhengig hvilken tid på året. På vinterstid, er det must å ha. På en het sommer klarer jeg meg fint uten. Klarer du deg uten klimaanlegg? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Ja her i norge er det ikke no problem. Klarer du deg uten fly og andre transportmiddler? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april 2019 Forfatter Del Skrevet 9. april 2019 Nei, pakkene jeg har bestilt må jo komme frem på en eller annen hvis. Klarer du deg uten sminke? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Nei kjære vene... Hadde jo skremt ræva av folk da... Klarer du deg uten Å bestille pakker på internett? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april 2019 Forfatter Del Skrevet 9. april 2019 Nei kjære vene... Hadde jo skremt ræva av folk da... Det vet du ikke med 100%, det finnes folk som liker det naturlige også. ¦D Klarer du deg uten Å bestille pakker på internett?Jah, det klarer jeg fint hvis jeg vil. Klarer du deg uten pene klær? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Nei må ha fine klær... Liker å pynte meg.. Klarer du deg uten farger? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april 2019 Forfatter Del Skrevet 9. april 2019 Nja, kanskje. Kan bli litt grått og trist i lengden. Klarer du deg kun med fargene trkis og lilla? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Nei. Må ha rosa hvertfall... Klarer du det uten tenner? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Nei, hvordan skal jeg tygge maten da? Klarer du deg uten frossen mat? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Ja det skulle gått fint det.. Klarer du deg uten frukt og grønnsaker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg