SprengeMobil Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Ja, samma for meg hvordan himmelen ser ut, jeg kan ikke bestemme det. Klarer du deg uten ryggsekk? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Ja ikke no problem.. Klarer du deg uten shampoo? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Nei, må dusje med det! Ellers blir det ikke hår! Klarer du deg uten borremaskin/drill? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Tror da det Jeg er ikke voldsomt til handyman. Klarer du deg uten dusjdør? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Ja det skulle gått bra... Klarer du deg uten butikker? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Nei, butikker må man ha! Matbutikker, klesbutikker, apotek, elektrobutikker osv. Klarer du deg uten soverom? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Jeg kan sove godt på sofaen jeg. Så det skulle gått fint Klarer du deg uten å låne penger fra andre? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Nei, trenger noe hvis jeg skal... Klarer du deg uten varme? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Huff nei. Varme må jeg ha. Det er kjedelig å fryse. Klarer du deg uten P-piller? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2019 Forfatter Del Skrevet 7. april 2019 P-piller fungerer ikke på oss gutter da. Så ja, jeg klarer meg fint uten. Klarer du deg uten kjøtt og hud på kroppen din? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Nei huff det hadde ikke sett bra ut.. Klarer du deg uten kondomer? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2019 Forfatter Del Skrevet 7. april 2019 Kommer litt ann på. Ha sex med en partner, da er svaret nei. Å ha solo sex, da kan jeg faktisk klare meg uten også. Pleier faktisk som regel å bruke kondom under solo sex. Gidder ikke den sæd grisen. Klarer du deg uten noe som helst i leligheten/huset? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Nei det hadde blitt tomt gitt... Klarer du deg uten å kunne være anonym? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Nei, jeg må vise meg frem offentlig hvis jeg f.eks. skal på Biltilsynet. Klarer du deg uten postkasse? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. april 2019 Forfatter Del Skrevet 8. april 2019 Nei, hvordan skal man få pakkepost da? Klarer du deg uten farge tv? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ja hvis jeg måtte så hadde jeg det. Klarer du deg uten støm? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Nei, må ha strøm til lys, TV, osv. Klarer du deg uten tepper? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ja det hadde gått helt fint. Finnes ingen tepper hos meg uansett. Klarer du deg uten uanmeldt besøk? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Kanskje det. Klarer du deg uten plakater? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Kanskje det. Klarer du deg uten plakater? Er det lov å svare kanskje? Føler kanskje litt av poenget med tråden forsvinner da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg