TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. august 2018 Forfatter Del Skrevet 19. august 2018 Åh herre gud. Nei, tror da ikke det. Klarer du deg uten mat og drikke på ca 2-3 dager? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Nei ikke vann da. Greier du deg uten internett JEG NEI Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. august 2018 Forfatter Del Skrevet 19. august 2018 Jah, blir kjederlig i lengden da. Klarer du deg uten Arctic Race og TourDe France? Det gjør jeg, med ingen problem. Aldri vært intresert i det. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Jada klarer meg fint uten, selv om jeg følger med når jeg har tid. Klarer du deg uten svensker? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. august 2018 Forfatter Del Skrevet 20. august 2018 Tja, jeg klarer vel det, tror jeg. ¦| Jeg har en tante som bor i Sverige, er ikke så ofte på besøk hos ho. Klarer du deg uten å skrive på en uke? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Ikke skrive i det hele tatt? Den tror jeg blir vanskelig. Jeg tar for gitt at du har et eller annet (kaffe, te, en eller annen tv serie osv) som du må få med deg. Kan du klare deg uten i feks en måned? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. august 2018 Forfatter Del Skrevet 20. august 2018 Ikke skrive i det hele tatt? Den tror jeg blir vanskelig. Jeg tar for gitt at du har et eller annet (kaffe, te, en eller annen tv serie osv) som du må få med deg. Kan du klare deg uten i feks en måned? Hæ!! Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Hæ!! Jeg skjønner ikke helt hva du mener. De fleste har en eller annen greie som de simpelthen "må" ha i løpet av dagen. klarer du deg uten din greie? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. august 2018 Forfatter Del Skrevet 20. august 2018 De fleste har en eller annen greie som de simpelthen "må" ha i løpet av dagen. klarer du deg uten din greie? Okei, nå skjønte jeg bedre. Ikke skrive i det hele tatt? Den tror jeg blir vanskelig. Jeg tar for gitt at du har et eller annet (kaffe, te, en eller annen tv serie osv) som du må få med deg. Kan du klare deg uten i feks en måned? Jeg hadde sikkert klart det, men hadde blidt ekstremt kjedelig i lengden. Hadde du klart deg uten sofa og en seng i en og en halv måned? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Nei må sove. Greier du deg uten røyk å snus hvis du er avhengig da, Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Ja, hvem klarer ikke det? (å vent..) Klarer du deg uten bil? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. august 2018 Forfatter Del Skrevet 20. august 2018 Jepp Klarer du deg uten å gå tur på en hel uke? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Ja det gjør jeg. Klarer du deg uten heis? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. august 2018 Forfatter Del Skrevet 21. august 2018 Ja det gjør jeg. Heis er for de late, trappa er for de spreke. Klarer du deg uten trapp? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Så lenge det er heis Klarer du deg uten glass å drikke av? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Klarer du deg uten en dram Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Ja. Klarer du deg uten en arm? Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Ville heller vært uten en fot. Spiller gitar. Så nei.Klarer du deg uten regnklær eller paraply på en regnværsdag? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Ja det gjør jeg. Det er ikke verre enn å skifte tøy. Klarer du deg uten legebehandling i fem år? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Har jeg allerede gjort. Klarer du deg uten seng? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg