Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Nei må jo ha noe å tørke meg med når jeg har dusjet. Klarer du deg uten stoler og sofa? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Nei må ha en plass å sitte i for å se TV! Klarer du deg uten kjøleskap? 1 Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Nei må ha noe til å holde maten kald. Klarer du deg uten kjærlighet? 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Vanskelig den der. Klarer meg nok som singel men hvis kjærligheten fra familie også forsvinner sliter jeg nok mer. Klarer du deg uten bursdager? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. april 2019 Forfatter Del Skrevet 2. april 2019 Nei må jo ha noe å tørke meg med når jeg har dusjet. Klarer du deg uten stoler og sofa? En jeg trente med på mandag på karate trening hadde faktisk glemt håndkleet sitt. Han er nødt å dusje rett etter trening. Når treningen var ferdig, så hadde han ikke noe valg å bruke tørkepapir. :wee: Vanskelig den der. Klarer meg nok som singel men hvis kjærligheten fra familie også forsvinner sliter jeg nok mer. Klarer du deg uten bursdager? Jah, jeg feirer ikke så ofte bursdagen min, bare på mine runde dager. Klarer du deg uten høyttalere? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Nei må ha musikk.. Klarer du deg uten smør på brødskiven? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. april 2019 Forfatter Del Skrevet 2. april 2019 (endret) Kommer ann på om det er ristet brød eller ikke. Ristet brød, da er det must å ha smør på. Hvis det er helt vanlig brød skive, da klarer jeg meg fint uten. Klarer du deg uten berlinerboller på valentinsdagen? Endret 2. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Jepp det klarer jeg meg fiiiiint uten. Kaloribombe.. Klarer du deg uten helligdager ? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. april 2019 Forfatter Del Skrevet 2. april 2019 (endret) Jeg tror ikke det. Klarer du deg kun å spise kaloribombe til middag? Og det er det eneste maten du har. Og nei, du har ikke lov å dra på butikken og kjøpe ordentlig mat. Endret 2. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Nei det hadde jeg ikke klart. Hadde ikke blitt middag på meg da gitt... Hadde du klart deg uten kaloribomber? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. april 2019 Forfatter Del Skrevet 2. april 2019 Nei det hadde jeg ikke klart. Hadde ikke blitt middag på meg da gitt... Hadde du klart deg uten kaloribomber? Med andre ord, du hadde bare sotet å sett på maten isteden for å spise den, antar jeg? Har klart de en gang, klarer sikkert det igjen. Er egentlig litt for glad i sånn type mat. :dribble: Klarer du deg uten å høre på din favoritt artist/band? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Ja jeg hadde bare sett på den da gitt.. Livredd for å legge på meg Nei favoritt musikken min må jeg ja men har ikke et favoritt band/artist egentlig. Hadde du klart deg uten bøker? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. april 2019 Forfatter Del Skrevet 2. april 2019 Jah, faktisk. Er ikke glad i å lese. Mer glad i å skrive. Hadde du klart deg uten vitaminer? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Nei, må ha vitaminer! Hadde du klart deg uten speil? 1 Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Nei da hadde jeg jo ikke sett no når jeg sminka meg... Krise det da... Hadde du klart deg uten melkeprodukter? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Nei, da vil jeg slite med mangel av kalsium! Hadde du klart deg uten toalettpapir? 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Da må jeg bruke venstrehånda og det har jeg ikke lyst til. Så dopapir er en nødvendighet. Klarer du deg uten lyspærer? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Nei må jo ha lys. Klarer du deg uten dyne og pute? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Nei, for da sliter jeg med å få sove! Klarer du deg uten PC? 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Nei. Mye av mitt sosiale liv foregår via internett. Kjedelig hvis det forsvinner. Klarer du deg uten asfalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg