Scarvo Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Nei. Reising er en fantastisk måte å bli kjent med verden på. Jeg drømmer om å få mulighet til å gjøre det full tid. Klarer du deg uten dansing? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Nei hadde blitt kjedelig å vaske hus uten og danse litt Klarer du deg uten dette forumet? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Tror jeg sier ja Selv om det helt sikkert ville krevd litt avvenningstid. Klarer du deg uten pizza? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Nei elsker pizza selv om det er ganske usunt. Ungene forlanger hjemmelaget pizza hver lørdag Klarer du deg uten godteri? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Det kommer veldig an på hvilken type godteri. Kan klare meg uten sjokolade og chips fks. Er mer svak for bakverk som fks boller. Og brus drikker jeg for mye av. Klarer du deg uten tak på huset ditt? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Nei da hadde det blitt både vått og kaldt. Klarer du deg uten noen mennesker på jorden. At du var helt alene Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Kunne tenkt meg det, så ja. Klarer du deg uten musikk fra England? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Ja det skulle jeg klart helt fint Klarer du deg uten kjøtt? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 (endret) Nei. Kjøtt er godt og jeg er glad i det. Klarer du deg uten plast? Endret 30. mars 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. april 2019 Forfatter Del Skrevet 1. april 2019 He he spørs jo hva som er favoritten din da... Nei jeg klarer meg ikke uten .... Klarer du deg uten internett? Jeg vil ha sagt det samme. Er ikke en hemmelighet at min favoritt kroppsdel er kjønnsorganet. =3 Nei. Kjøtt er godt og jeg er glad i det. Klarer du deg uten plast? Gjør det helt sikkert. Klarer du deg uten deodorant/parfyme? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Ha ha. Enig med deg der... Ja jeg hadde nok klart meg uten både deo og parfyme men liker og lukte godt da... Klarer du deg uten dopapir? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Nei det skulle blitt vanskelig. Da måtte jeg brukt tørkerull eller andre lignende saker. Klarer du deg uten trapper i det hele tatt? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Ja hvis alle hus og bygninger hadde hatt kun 1 etasje så men i dagens samfunn med høye hus så nei... Klarer du deg uten juletre? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Jeg liker ikke jul så det går helt fint. Klarer du deg uten nyttårsraketter? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Ja det gjør jeg. Er dyrt... Klarer du deg uten bylivet? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Nei. Jeg kunne ikke ha bodd midt på landsbygda. Klarer du deg uten blåhval? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Ja det skulle jeg vel klart men havet trenger vel blåhvalen. Klarer du deg uten høyre (eller venstre hvis du er keivhendt) hånda di? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. april 2019 Forfatter Del Skrevet 2. april 2019 Kommer litt ann på, hvis jeg skal skrive, spise med gaffel eller skje, da er svaret nei. Hvis jeg skal onanere, da klarer jeg meg fint uten. Har klart å lære meg å onanere med begge hendene. Pleier å bytte hånd hvis jeg blir sliten. ¦3 Klarer du deg uten dører i leiligheten/huset ditt? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Fnis bra det da... Nei må vel ha dører i huset. Ellers måtte jeg jo hoppet ut av vinduet. Klarer du deg uten hus/leilighet? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. april 2019 Forfatter Del Skrevet 2. april 2019 Nja, hadde blitt litt kalt å bo ute på gaten. Så svaret er nei. Klarer du deg uten både håndklær, håndduker og kluter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg