Skogslik Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Hadde blitt rart, men skulle klart meg uten om jeg måtte. Klarer du deg uten sukker? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Hvis jeg går hardt inn for det ja. Men håper jeg slipper. Klarer du deg uten roomservice på hotell? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Ja, har aldri brukt det Klarer du deg uten vind? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2019 Kommer litt ann på når tid på året du mener. Om sommeren på en varm dag, nei, da er det must å ha kald vind. Om vinteren, da klarer jeg med uten vind. Klarer du deg kun med brus som leskedrikke resten av livet? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Ja, drikker aldri brus uansett. Klarer du deg uten musikk fra 80 tallet? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2019 Ja, drikker aldri brus uansett. Klarer du deg uten musikk fra 80 tallet? Da bli jo svaret nei, siden du aldri drikker brus. ¦| Jeg klarer meg helt fint uten musikk fra 80 tallet, med ingen problemer. Klarer du deg uten varme klær på vinterstid? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Nei. Da fryser jeg i hjel og det er ikke noe morsomt. Klarer du deg uten plastposer? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Ja hadde nok klart det. Klarer du deg uten sommer? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Ja hadde gått greit. Klarer du deg uten månen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2019 (endret) Nå vet jeg ikke hvor avhengig vi mennesker/dyrene/skapningene er da. Jeg tørr ikke helt sikkert å si, om at månen gjør så stort, bortig fra måndene og flo og fjære. Jeg trur det skal gå greit uten månen. Hemm Klarer du deg kun med sexleketøy når du skal underholde deg? Ikke noe annet en underholdings ting og apperater. Endret 25. mars 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Jepp Klarer du deg uten ? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Jepp Klarer du deg uten ? Dersom det er uten spørsmålstegn du mener, så går det helt fint ja. Klarer du deg uten PC i to uker? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 He he.... Nei akkurat nå skriver jeg en bachelor oppgave så da klarer jeg meg ikke uten pc. Klarer du deg uten mat en uke? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Er du gal?! Nei langt ifra. Klarer du deg uten den norske kirke? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Både ja og nei... Er ikke kristen og går ikke i kirken selv om jeg ikke har meldt meg ut. Hvis den norske kirken blir borte så er det vel andre relgioner som overtar. Så nei jeg trur ikke det. Klarer du deg uten tannbørste? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Nei. Viktig å pusse tennene både morgen og kveld. Klarer du deg uten menn? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 NEI det gjør jeg absolutt ikke... Bare av og til Klarer du deg uten damer? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Nei det gjør jeg ikke. Jeg har damer rundt meg både i familien, jobb, samt andre steder, og de er mye av grunnen til at jeg fortsatt fungerer noenlunde normalt i hverdagen Klarer du deg uten å lyve? (svær ærlig ) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2019 (endret) Jah, faktisk. Det klarer jeg helt fint. Liker heller ikke å lyve. En ting jeg må innrømme, skjeldent jeg tar en hvitløgn. Hvis det skal forekomme, da må kjemien som regel være dårlig mot personen jeg snakker med. I tillegg sier forskerne at det er sunt å komme med hvitløgn ny og ne. Klarer du deg uten hvitløgn? Endret 25. mars 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Nei det trur jeg ikke. Hadde du klart deg hvis du ikke kunne kommunisere på noen måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg