Scarvo Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Nei. Hadde brukt flere timer hvis jeg skulle gå til jobb. Klarer du deg uten fingre? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2019 Hadde sikkert klart, hvis jeg hadde de rette hjelpemiddelene. Med uten hjelpemiddel, så er svaret nei. Klarer du deg uten generelt hjelpemiddeler? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Nei. Ikke i 2019. Klarer du deg uten hår? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2019 Nei, altfor glad i håret mit. Klarer du deg uten fysisk styrke? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Nei da hadde livet blitt kjedelig. Klarer du deg uten mais? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2019 Jah, det gjør jeg. Klarer du deg uten politikere? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Veldig usikker. Har veldig lyst til å si ja da jeg generelt er misfornøyd med den norske regjeringen. Men noen må jo bestemme også. Jeg får si nei. Klarer du deg uten nyheter i det hele tatt? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Hvis du mener i form av rene nyheter, ja, men vanskelig å unngå å se nyhetssaker på Facebook og forum. Klarer du deg uten jul? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Jeg liker ikke jul i det hele tatt så ja det er ingen problem for meg. Klarer du deg uten dress? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Ha, ja lett. Hater dress. Klarer du deg uten påske? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Som barn: Nei. Som voksen: Ja Klarer du deg uten heis i høye bygninger? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Ja, går stort sett trapper uansett, orker ikke vente på heisen. Klarer du deg uten gassmaske? Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Hvis en krig hadde kommet, nei men ellers ja Klarer du deg uten teknologi? (PC, mobil generelt) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2019 Jah, hadde klart det. Men hadde blitt kjedelig i lengden. Vi må uansett venne oss til det, hvis generelt nettverk svikter en vakker dag i fremtiden. Klarer du deg uten rent vann? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Nei. Det er en av privilegiene vi har ved å bo i verdens rikeste land. Klarer du deg uten stoler? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2019 Hadde sikkert klart det, men ikke når man skal invitere noen par gjester da. Klarer du deg uten skarpe/kvesette gjenstander? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Hmm. Det vil jo da si kniver, sakser og andre slike ting. Tror jeg må si nei på den. Klarer du deg uten penn eller blyant? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2019 Hmm. Det vil jo da si kniver, sakser og andre slike ting. Tror jeg må si nei på den. Klarer du deg uten penn eller blyant? Kansje, kan sikkert erstatte det med pensel og maling. Klarer du deg uten runde ting? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Hmm. Det vil si fotball, klokka på armen, mange matretter osv. Det blir et klart og rungende NEI fra meg Klarer du deg uten isolasjon i huset ditt? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2019 (endret) Nei Klarer du kun å si nei i denne sitaten her? XD lol Endret 14. mars 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg