TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2019 Jah, jeg klarer det, men det blir litt tørt da. :hm: Klarer du deg kun med shorts, ikke noe annen type klær, generelt klær av både ut og inne klær? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Altså ingen jakker, sokker, genser osv? Da må jeg si nei. Klarer du deg uten å gjøre noe som helst i fire timer? Kun stirre på en helt naken vegg? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2019 Hadde sikkert klart det, vis jeg gikk inn for det. Men hadde blitt fort kjedelig. Hadde du kun klart deg med skrivemaskin, ikke noe moderne duppedingser, sånn som pc, printer, osv? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Hehe nei det hadde jeg ikke Klarer du deg uten vannkoker? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2019 Jah, det skal jeg nok klare, med ingen problem. Klarer du deg uten votter, generelt votter? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Tja. Jo jeg gjør vel det når jeg tenker meg om. Får bare plante hendene godt ned i lomma så går det nok fint. Klarer du deg uten grill om sommeren? (alle typer) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2019 Det har jeg klart hele veien, det er ikke jeg som griller da. Har jo spist det som er laget på grillen da, hvis det telles da. Klarer du deg uten fryser? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Må si nei på den. Veldig praktisk å ha et sted jeg kan lagre mat på. Kjøleskapet er ikke alltid kaldt nok til det. Klarer du deg uten griser i verden? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2019 Jeg elsker bacon altfor mye, så nei. Klarer du deg uten kyr i verden? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Nei. Kuene er fine dyr og bidrar til mye i verden. Klarer du deg uten flyreiser? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Ja, null problem. Klarer du deg uten undertøy? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2019 Hadde sikkert klart det, hvis jeg gikk inn for det. Klarer du deg uten sikringsboks? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Kommer litt an på. I leiligheten min så gjør jeg ikke det. Skulle klart det dersom jeg var fattig. Klarer du deg uten lommebok? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2019 Nja, kanskje, hvis jeg hadde godt inn for det. Klarer du deg kun med plast bestikk? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 Ja det hadde gått fint. Kanskje ikke så miljøvennlig da men det får vi leve med. Klarer du deg uten fet skrift? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2019 Kan sikkert klare det, hvis jeg vil. Klarer du deg kun med den minste strift størelsen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Ingen problem Klarer du deg uten bokstaven "K"? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2019 an jo prøve å brue uten 'en. Det var jo ie lett, så nei. Klarer du deg uten femininitet? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Nei. Viktig å være litt feminin og følelsesladet av og til selv om jeg er mannfolk. Klarer du deg uten fiskepinner? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2019 (endret) Fiskepinner er digg, jah, jeg klarer uten dem også hvis jeg vil. Klarer du deg uten fremkomstmidler? Endret 2. mars 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg