Scarvo Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Ja det gjør jeg. Har faktisk ikke syklet (utenom jobb) på noen år nå faktisk. Klarer du deg uten skap og kommoder til klærne dine? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2019 (endret) Nei, altfor mye jenteklær. Så jeg må ha skap. Klarer du deg uten armer å ben, hvis du havnet i en alvorlig ulykke? Eller for å si på en annen måten, klarer du uten proteser? Så klart man må havne opp i en stygg uhell som ofrer dine lemmer. Endret 4. januar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Nei, jeg hadde ikke taklet å leve uten hverken armer eller bein. Jeg kunne taklet å miste beina, men ikke armene, ikke i det hele tatt. Klarer du deg uten havregryn? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2019 (endret) Det er kjempe godt. Men jah, jeg klarer uten også. Klarer du deg uten tilsatt generelt veske i mat? Endret 5. januar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Nei det gjør jeg ikke. Maten skal jo ha smak i seg. Klarer du deg uten noen som helst form for lys i en uke? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2019 (endret) Det har jeg heltsikkert klart, komme litt an på hvilken rom jeg skal til. Så nei. Dra tilbake til din egen barndom. Hadde du klart deg uten leker den gang da? Ikke eneste en form for leke. Endret 5. januar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Sannsynligvis ikke. Viktig å kunne få lov til å være barn mens man enda har muligheten. Klarer du deg uten gardiner? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Ja, har andre ting som gir samme nytten. Klarer du deg uten basseng? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Hehe det skulle nok gått heeelt fint Klarer du deg uten ører? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2019 Hadde sikkert klart det. Da har jeg en grund får å lære meg tegne språk. Fasinerende språk der. ^^ Se for deg at du er på et gamlehjem. Hadde du klart deg uten å få besøk resten av livet? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Nei det tror jeg ikke. Livet som gammel og uten besøk virker bare trist. Man går jo bare rundt og venter på å dø. Klarer du deg uten gelender i bratte trapper? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2019 Nei, det blir for skummelt. Se for deg at du er en søt og ukjenert kvinne. Klarer du deg både uten sminke og folk rundt deg? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Klarer meg hvert fall uten sminke. Klarer meg nok også uten folk rundt meg i en periode men ikke for alltid. Klarer du deg uten fryser? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Ja, skulle nok klart det fint. Klarer du deg uten krydder til maten? (krydre selv, ferdigkrydrede matvarer går utenom) Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Klarer meg nok fint ja men maten blir kjedelig uten synes jeg. Klarer du deg uten grytekluter? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Nei, jeg har ikke tenkt å brenne meg. Klarer du deg uten brettspill? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Ja det går nok helt fint Klarer du deg uten noen form for verktøy? (hammer, sag, spiker osv) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2019 Nei Klarer du deg uten spiker, skruer, skit (Heftemasse) og tape når du skal henge opp bilder på veggen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Jada det går helt sikkert fint. Noe skulle jeg klart å finne på. Klarer du deg uten å nyse i 24 timer? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2019 Sikkert mulig, jeg tror jeg har klart det. Klarer du deg uten vanlige klær? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg