Scarvo Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Tidsaspekt? Hva betyr tidsaspekt? Jeg klarer ikke å finne en ordentlig betydning på det. ¦C Det betyr ganske enkelt at du har ingen mulighet til å få vite hva klokka er. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2018 Det betyr ganske enkelt at du har ingen mulighet til å få vite hva klokka er. Oki Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2018 Ja. Islandsk ligner litt på norsk så tror jeg skulle forstått litt. Klarer du deg uten noen form for tidsaspekt? Jeg tror ikke det. Klarer du deg uten julepynt i juletiden? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Jepp. Har ingen julepynt hos meg nå. Klarer du deg uten hårvoks? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2018 (endret) Jah, faktisk. Det gjør jeg. ^^ Klarer du å uten besøke noen i juletiden? Endret 13. desember 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Ja da gjør det også. Er ikke særlig glad i jul så skjer ikke så mye annerledes enn vanlig. Klarer du deg uten taco? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Skulle klart det ja., Klarer du deg uten Silent Hill? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Hvis det er et dataspill så klarer jeg meg helt fint uten. Klarer du deg uten å gå ut av huset i et helt år? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2018 Nei, det klarer jeg ikke. Må jo til butikken å handle mat. Klarer du deg uten julebrus? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Ja det gjør jeg. Selv om jeg synes det er godt riktignok. Klarer du deg uten bredbånd? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2018 Klarer helt sikkert. Men det blir kjedelig i lengden da. Klarer du deg uten å lese denne sitaten? =3 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Ja. Klarer du deg uten Farris? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2018 Ja. Klarer du deg uten Farris? Nei, da hadde du ikke kune svart på den sitaten. ¦D Jeg klarer helt fint uten farris. Jeg drikker skjeldent farris. Klarer du deg uten kalender for året? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Jada null problem det. Klarer du deg uten ost? Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Jada null problem det. Klarer du deg uten ost? Uten ost? hmm... skulle nok fint klart meg uten ost om jeg måtte. Men veldig glad i ost da, men heldigvis ikke det eneste jeg spiser. Hadde du klart deg uten jobb eller skole i 2 år? Med andre ord bare drevet dank. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2018 Uten ost? hmm... skulle nok fint klart meg uten ost om jeg måtte. Men veldig glad i ost da, men heldigvis ikke det eneste jeg spiser. Hadde du klart deg uten jobb eller skole i 2 år? Med andre ord bare drevet dank. Ingen problem, har alt klart med uten skole og jobb i ca 7 år nå. Planer om å komme meg inn i jobb igjen på ny året. ¦D Klarer du deg uten noe form for fysisk aktivitet? Lenke til kommentar
yoye22 Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Nei jeg blir veldig stiv i kroppen og dårlig uten fysisk akt. Klarer neste person seg uten Internett? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2018 Jah, det gjør jeg. Blir utrolig kjedelig i lengden med uten nett da. Klarer du uten julegodteri? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Hmm. Jo tror jeg skulle klart det, selv om det helt sikkert hadde blitt vanskelig. Klarer du deg uten noen form for alkohol? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2018 (endret) Null problem, drikker svært lite alkohol uansett. Klarer du deg uten folk rundt deg, uansett du er hjemme, i byen eller på landet? Endret 18. desember 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg