Scarvo Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 (endret) Nei. Det er viktig for meg å holde meg oppdatert på saker og hendelser som skjer rundt om i verden. Klarer du deg uten bankkort? (altså kun betale ting med kontanter) Endret 29. november 2018 av Mr supergomp Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2018 Jah, det klarer jeg, hvis jeg har noen mynter eller sedler i sparebøssen min. =D Klarer du uten deg uten generelt leskedrikke i en helt år. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Jepp det gjør jeg. Blir nok vanskelig men skulle ha klart meg med vann i et år. Klarer du deg uten å vaske hendene i et år? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2018 Jepp det gjør jeg. Blir nok vanskelig men skulle ha klart meg med vann i et år. Klarer du deg uten å vaske hendene i et år? Nei, det gjør jeg ikke. Klarer du deg uten julepynt i juletiden? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Ja jeg klarer meg helt fint uten julepynt. Er ikke sånn kjempeglad i jul uansett. Klarer du deg uten grytekluter? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2018 Jah, det gjør jeg. Kan fint bruke håndklær eller kluter isteden for grytekluter. Klarer du deg uten både sukker og salt i mat? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Isj... ja jeg klarer meg nok men maten kommer jo til å miste masse av smaken. Det hørtes kjedelig ut. Klarer du deg uten lommer på både jakke, bukse osv ? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2018 (endret) Nei, nødt å ha. Klarer du deg uten slutt i en film/serie? Altså, du har følelsen av at film-serien/tv-serien slutter aldri, at det åpner bare seg enda flere spørsmål. Endret 4. desember 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Nei huff det blir jeg bare irritert av. Så nei jeg må ha en ending på boka/serien. Klarer du deg uten å bestille ting over Internett? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2018 (endret) Jah, hvis jeg er inn for det, så. Klarer du deg uten strøm i 3 år? Endret 5. desember 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Jeg skulle gjerne sagt ja men dessverre så hadde jeg nok ikke fikset det. Klarer du deg uten postkasse? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Vil strekke meg til å si ja, siden huset og husnummeret vises godt fra postkassestativet. Men får mye post, mest reklame dog. Klarer du deg uten musikk? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Nei! Musikk betyr mye for meg, da det er en verden jeg kan rømme til når utfordringene og angsten jeg av og til sliter med setter inn. Klarer du deg gelender og rekkverk i trapper? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2018 Nei! Musikk betyr mye for meg, da det er en verden jeg kan rømme til når utfordringene og angsten jeg av og til sliter med setter inn. Klarer du deg gelender og rekkverk i trapper? Du glemte å nevne uten. Nei, klarer ikke uten gelender/rekkverk i trappa. Klarer du deg uten generelt bord og benk? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Jada det gjør jeg. Ingen problemer å ha maten i fanget Klarer du å være stille i en hel måned uten å si et eneste ord? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2018 (endret) Klarer du deg uten generelt lys i mørketiden? Selv fra generelt skjermer også. Nei, jeg klarer ikke å være stille i en hel måned. Endret 8. desember 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Det er jo komplett umulig å svare på da jeg aldri har opplevd mørketid. Men hvis jeg skal "se for meg", da sier jeg: Nei jeg klarer meg ikke uten lys. Klarer du deg uten belte på buksene dine? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2018 Jeg vet om en person som hater belter. Men jeg må ha belte, klarer ikke uten det. Klarer du deg uten engelsk/norsk tekst på en islandsk film? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Ja. Islandsk ligner litt på norsk så tror jeg skulle forstått litt. Klarer du deg uten noen form for tidsaspekt? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2018 Ja. Islandsk ligner litt på norsk så tror jeg skulle forstått litt. Klarer du deg uten noen form for tidsaspekt? Tidsaspekt? Hva betyr tidsaspekt? Jeg klarer ikke å finne en ordentlig betydning på det. ¦C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg