Entity extraction Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Spørsmålet er ikke tydelig nok. Cash: Ja. Kort\vipps\applepay: Nei Klarer du deg uten kaffe om morran? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. november 2018 Forfatter Del Skrevet 19. november 2018 Spørsmålet er ikke tydelig nok. Cash: Ja. Kort\vipps\applepay: Nei Klarer du deg uten kaffe om morran? Jeg mener generelt av peng. Jeg drikker ikke gruggvann. Så, jah, jeg klarer meg helt fint uten kaffe. Klarer du deg uten å onanere løpe av et helt år? :tease: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Det klarer jeg helt fint ja. Klarer du deg uten å snakke om sex i løpet av 24 timer? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. november 2018 Forfatter Del Skrevet 21. november 2018 No prob. Klarer du deg uten pålegg? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Foretrekker naturligvis å ha noe på brødskiva, men hender av og til hvis jeg har veldig dårlig tid at jeg kjapt spiser en kneipskive uten pålegg. Så ja jeg klarer meg uten. Klarer du deg uten egg? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. november 2018 Forfatter Del Skrevet 21. november 2018 Jah, det gjør jeg. Spiser ikke egg så ofte uansett. Klarer du deg uten å gi positivt kritikk? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Nei. Viktig å skryte av de rundt seg når man kan. Klarer du deg uten tånegler? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. november 2018 Forfatter Del Skrevet 21. november 2018 Jah, hvis det gikk ann å ta dem av så, uten at de gror tilbake. Skulle ønske jeg slapp negler generelt. Syns det er herk å ha dem. Klarer du deg uten håndklær? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Åh jada. Lufttørking funker fett Klarer du deg uten husnøkkel? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. november 2018 Forfatter Del Skrevet 25. november 2018 Nei, det gjør jeg ikke. Klarer du deg uten å gjøre noe som helst? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Kommer an på hva du mener. Klarer jo å sove og da gjør man jo lite. Men kroppen jobber fortsatt så da gjør jeg noe likevel... Klarer du deg uten navle? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. november 2018 Forfatter Del Skrevet 25. november 2018 Kommer an på hva du mener. Klarer jo å sove og da gjør man jo lite. Men kroppen jobber fortsatt så da gjør jeg noe likevel... Klarer du deg uten navle? Mener generelt bevegelser. Uten navle, hem, tror da det. Er ikke sikker. :huh: Klarer du deg uten sittemøbler? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Jada. Null stress å legge meg flat ut på gulvet. Klarer du deg uten fortau? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. november 2018 Forfatter Del Skrevet 26. november 2018 Jah, må bare være ekstra forsiktig. Og bruker refleks. Klarer du uten smør på ristabrød? Det gjør ikke jeg, det er must å ha masse smør på ristabrød. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Jada. Smør liker jeg ikke så det går helt fint. Klarer du deg uten kake når du er i bryllup? (som gjest) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. november 2018 Forfatter Del Skrevet 27. november 2018 Nei, er for kakemons av meg, klarer ikke uten kake i et sermoni/bursdag. Klarer du deg uten lukket soveromsvindu på vinterstid? Altså, vinduet må være åpen på vidgap igjennom hele vinterstid. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Åh jada. Elsker å sove på kalde rom Klarer du deg uten hår? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. november 2018 Forfatter Del Skrevet 28. november 2018 Ømm, jeg tror da ikke det. Har vell kanskje ikke noe valg, når jeg når den aldren der man får måne. Klarer du deg uten generelt sko? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Nei gjør ikke det her i Norge hvor været omtrent skifter annethvert minutt. Klarer du deg uten å prompe eller rape? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. november 2018 Forfatter Del Skrevet 29. november 2018 (endret) Kommer litt an på hvor lenge du mener. Hvis det gjelder en dag: Da kan jeg klarere det. Hvis det gjelder en uke eller mer: Da klarer jeg ikke det. Klarer du deg uten å se-på/lese nyheter i et helt år? Endret 29. november 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg