TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Denne leken skal vi spørre og svare vær andre om; klarer du deg med eller uten ... eks: 1-per: Klarer du deg med eller uten underbukse? 2-per: Med Klarer du deg med eller uten lue på vinterstid? 3-per: Med lue så klart, vil ikke fryse på ørene mine. Klarer du deg med eller uten mobil? OSV Jeg gir meg selv ærend å starte. Som jeg sa: Klarer du deg med eller uten mobil? Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Et liv uten mobil er ikke et liv. Klarer du deg uten toalett? -B 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. august 2018 Forfatter Del Skrevet 2. august 2018 Nei Klarer du med eller uten drikke til middagen? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Spørs hva jeg spiser, men generelt sett må jeg si "med". Klarer du deg uten pc i en uke? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Ja,skal på en uke ferie imorra uten pc. Klarer du deg uten ketchup på pølsa? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Ja, men foretrekker ketchup sammen med pølse. Klarer du deg uten sko på sommeren? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. august 2018 Forfatter Del Skrevet 4. august 2018 (endret) Kommer ann på hvor jeg ferdes. Om jeg er inne eller ute. Svaret blir både og. =3 Klarer du deg uten underbukse? Endret 4. august 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Klarer meg fint uten, men foretrekker å ha underbukse. Klarer du deg uten venner? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 (endret) Ja, skulle gått fint. Klarer du deg uten musikk? Endret 4. august 2018 av Skogslik Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Tror faktisk jeg sier nei på den. Musikk er min sjelevenn i tøffe tider. Klarer du deg uten melk? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Ja drikker ikke melk, jo litt litt.litta-go Greier du deg uten www.diskusjon.no her da her du skriver Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Det er et fint tidsfordriv, men jeg hadde nok klart meg greit uten også. Klarer du deg uten dyne hver natt? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Nei! Heller ikke slike tynne laken. Må ha ordentlig dyne. Klarer du deg uten brunost? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Så definitivt. Får rennadrit av ost. Klarer du deg uten internett? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2018 Forfatter Del Skrevet 7. august 2018 (endret) Det er et fint tidsfordriv, men jeg hadde nok klart meg greit uten også. Klarer du deg uten dyne hver natt? Jeg klarer det. Med ingen problem, hvis det blir ekstremt varmt da såver jeg gjerne uten dyne. Så definitivt. Får rennadrit av ost. Klarer du deg uten internett? Nja, klarer det. Men det blir kjederlig i lengden. Er du nødt til å klø deg i rompa når det klør? Endret 10. august 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Nei. Klarer fint å la være å klø til jeg kommer på do. Klarer du deg uten å dusje? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. august 2018 Forfatter Del Skrevet 10. august 2018 (endret) Gjør jeg helt sikker, hvis man blir utsatt for enorm vann skade i områden der man bor, som ikke går annt å reppere på en deg. Jeg bor heldigvis ikke i en slum enda. Håper ikke det skjer i min leve tid, heller. Klarer du deg uten å spille spill over 3 måneder? Endret 10. august 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Hm usikker både ja å nei der. nå ja ikke da Resident Evil 2 Remake kommer da risikerer jeg fullsdenig spillegalskap. Klarer du deg uten røyk eller snus. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Ja! Holder meg langt unna begge deler. Klarer du deg uten Øl? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. august 2018 Forfatter Del Skrevet 11. august 2018 (endret) Ja, drikker svært skjeldent øl, og alkohol skenerelt. Klarer du deg uten undertøy når du skal sove? Endret 11. august 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg