Skevz Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hei Lurer på om det er mulig å brenne mp3'er på en dvd plate for å lese dem av å en dvd spiller som takler mp3... Siden det går an med vanlig cd, burde det vel gå an på dvd også... Jeg har en Sony nsp405 dvd spiller Takker for evt.svar Lenke til kommentar
It's me Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Det burde gå strålende. Hva med å bare teste det ut selv? Lenke til kommentar
betus Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Det går som sagt helt strålende, har gjort dette mange ganger selv. Lenke til kommentar
Skevz Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Det burde gå strålende. Hva med å bare teste det ut selv? Venter på min pioneer brenner så er derfor jeg spør... Er det ikke sånn at mange dvd spillere har en begrensing på hvor mange mp3 låter så er tillatt pr. cd/dvd? leste noe med at 200mp3 var maks? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871293487 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 En del spelare har problem med dvder med mp3. Se http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers för tips. En del visar inte mapparna, utan alla filer hamnar i en 'platt' vy. Det blir ju jobbigt om man inte har något bra system för playlists och att spelaren klarar detta. Anders Lenke til kommentar
Skevz Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 ok... Takker for alle svar.. Kim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå