RQS392LC Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Sikringen av Forsvarets og politiets egne bygninger får gjennomgå i Riksrevisjonens rapport.Bygninger er ikke sikret godt nok mot terror: – Eier har ansvaret Lenke til kommentar
Durango Farer Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Mht last - motstand, årsak - virkning, de er ikke de som må ta imot virkningen som er ansvarlige, det er de som tillater en årsak å komme som er ansvarlige, politikerne. Lenke til kommentar
CXSUB4BA Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Hadde jeg eid et bygg som jeg skulle leie ut ville jeg ikke hatt råd til å terrorsikre i henhold til reglene. Da måtte jeg putte utgiftene til terrorsikring i de månedlige utgifter til leietaker....ergo ville ingen ha råd til å leie hos meg. Løsningen måtte måtte være å se an leietakeren....velge en leietaker som ikke var et naturlig terrormål. Ikke leie ut til forsvar eller politi etc. Og så argumentere at terrorsikring ikke var nødvendig....Meeen alle er vel terrormål i disse dager....Så det er bra jeg ikke har noe bygg jeg skal leie ut...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå