AnonymDiskusjon Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 Ettersom jeg aldri har såvet her før, og finner ut i ettertid at det som var sagt under visning ikke var sant, lurer jeg nå på om det er noe jeg kan gjøre for å flytte ut uten "3 mnd oppsigelsestid".Jeg var EKSPLISITT på leting etter ei leilighet som var stille og rolig, spesielt ettersom jeg går tidlig til sengs for så å våkne opp tidlig dagen etter.Ja, jeg er klar at litt lyd er normalt. Derimot kan jeg høre at folk stomper (hvert eneste skritt), hva folk sier - klart nok til at jeg kan skrive det ned, og så det rett utenfor såveromsvinduet.Er det en eller annen "angrefrist" eller tilsvarende i slike situasjoner? Kan man virkelig forvente at man skal bare gamble på at leiligheten (før man i det hele tatt har hatt en eneste natt der) god?Takk for hjelpen Anonymous poster hash: b654d...32a Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 Hva var det som ble sagt ved visning som ikke var sant? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. august 2018 Forfatter Del Skrevet 1. august 2018 Hva var det som ble sagt ved visning som ikke var sant? At det ikke var høylytt, og at det var "ekstra" isolering mellom. Hva var det som ble sagt ved visning som ikke var sant? At det ikke var høylytt, og at det var "ekstra" isolering mellom. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 Har dette noe med at ditt soveromsvindu og vindu i etasjen over begge står åpne...? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 At det ikke var høylytt, og at det var "ekstra" isolering mellom. At det ikke var høylytt, og at det var "ekstra" isolering mellom. Ja, basert på ekkoet av hva du skriver så hører jeg det er lytt... Hvis jeg forstår deg rett har du spesifikt spurt på visning om lydisolering mellom etasjene og utleier har respondert at denne er god. Hvis ikke dette stemmer kan det være en mangel som kan være oppsigelsesgrunn. Du bør gå i dialog med utleier. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. august 2018 Forfatter Del Skrevet 1. august 2018 Takker. Skal nok klare dette. Fant ut hvorfor det var ekstra bråket i dag, og det var greit. Så dette er noe som ikke skjer ofte. Jeg er dessverre hyper-sensitiv til lyder når jeg prøver å såve. Tror nesten jeg melder meg inn og får et fint hvit rom.... et fint hvit stille rom.. haha.. Anonymous poster hash: b654d...32a Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 (endret) Jeg er dessverre hyper-sensitiv til lyder når jeg prøver å såve. Jeg også. Livredder: Fåes på Vitus Apotek, men er dessverre ofte utsolgt. En god erstatter: Takk meg senere (når du er avhengig av de for å få sove) Endret 2. august 2018 av TMB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå