Øystein.F. Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 Orkar mot menneske, monsterjakt og ein tur på sjukehuset står på programmet denne månaden.FEATURE: Desse spela gler vi oss til i august Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 (endret) Kan vel også nevne at Deadcells kommer til konsoller i August. Endret 1. august 2018 av firberblad Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 (endret) Wow, Gamer spiller virkelig ikke mye. Årets mest etterlengtede eventyrspill, Unavowed kommer i August. Dessuten, potensielt interessante titler som: Phantom Doctrine? Death's Gambit? State Of Mind?Gamer ser fram til PES, og World of Warcraft. Endret 1. august 2018 av radiohodet 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 WOW har gått i slettelsens verden på min pc never again!! Alle de andre spillene er ikke intresante. Venter på Anthem og Cyberpunk 2077 Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 Wow, Gamer spiller virkelig ikke mye. Årets mest etterlengtede eventyrspill, Unavowed kommer i August. Dessuten, potensielt interessante titler som: Phantom Doctrine? Death's Gambit? State Of Mind? Gamer ser fram til PES, og World of Warcraft. Ikke mainstream nok sikkert. Gleder meg forøvrig stort til Unavowed selv. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 Så gamer innrømmer enerom karakter inflasjon? Vampyr fikk 4/10 og er derfor forferdelig? Jeg regner med dere oppdaterer alle anmeldelser og 4/10 er forferdelig? Hva nøyaktig et da 3, 2 og 1 av 10 da? Om 4/10 er forferdelig regner jeg med at 1/10 gir deg super AIDS og du bokstavelig talt går i smertefull oppløsning mens man spiller det? 5 Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 Det var Jekic som ga Vampyr 4/10, ikke Furevik. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 Det var Jekic som ga Vampyr 4/10, ikke Furevik. Men var link til anmeldelsen, så jeg regner med at han snakker for anmelderen. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 (endret) Det var Jekic som ga Vampyr 4/10, ikke Furevik.Men var link til anmeldelsen, så jeg regner med at han snakker for anmelderen. Det står i anmeldelsen at det er forferdelig. "Solid fortelling, forferdelig spill". Endret 1. august 2018 av RRhoads Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 Årets mest etterlengtede eventyrspill, Unavowed kommer i August. Første gang jeg har hørt om det spillet. Kan vel kanskje kalle det "Årets mest etterlengtede eventyrspill" da det ikke er så veldig mange eventyrspill som kommer i år som jeg vet om, men godt kjent er det spillet vel ikke. Lenke til kommentar
Sangomah Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Så gamer innrømmer enerom karakter inflasjon? Vampyr fikk 4/10 og er derfor forferdelig? Jeg regner med dere oppdaterer alle anmeldelser og 4/10 er forferdelig? Hva nøyaktig et da 3, 2 og 1 av 10 da? Om 4/10 er forferdelig regner jeg med at 1/10 gir deg super AIDS og du bokstavelig talt går i smertefull oppløsning mens man spiller det? "Whats next? You just put your dick in and explode" - Eddie Murphy on Aids Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Så gamer innrømmer enerom karakter inflasjon? Vampyr fikk 4/10 og er derfor forferdelig? Jeg regner med dere oppdaterer alle anmeldelser og 4/10 er forferdelig? Hva nøyaktig et da 3, 2 og 1 av 10 da? Om 4/10 er forferdelig regner jeg med at 1/10 gir deg super AIDS og du bokstavelig talt går i smertefull oppløsning mens man spiller det? 3/10 grusomt 2/10 motbydelig 1/10 uspillbart Vurderer å teste Two Point Hospital, men utenom det er det ikke noe jeg gleder meg til av nye spill før Spider-man og Tomb Raider i september Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Wow, Gamer spiller virkelig ikke mye. Årets mest etterlengtede eventyrspill, Unavowed kommer i August. Dessuten, potensielt interessante titler som: Phantom Doctrine? Death's Gambit? State Of Mind? Gamer ser fram til PES, og World of Warcraft. Du får backe de med litt penger da så de rekker over mer 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Vurderer Unavowed og Two Point Hospital. Når det gjelder eventyrspill, gleder jeg meg til Lamplight City som kommer neste måned. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Zero Hour. PSVR exclusive. Yep Firewall : zero hour. 4v4 rainbow 6 på psvr. Kjøp dere et headset gamer!(eller har dere et?) Detta blir kult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå