Snowleopard Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 (endret) "Dreamcase" heter den. https://www.youtube.com/watch?v=cKo5eXEFTbk Sjekk ut Ebay. Finnes fine oppblåsbare madrasser ment for større biler som SUV. https://m.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m4084.l1313&_nkw=Inflateable+bed+suv Endret 1. august 2018 av Snowleopard Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 Fiffig konsept da. Så får tiden vise hvor bra konseptet fungerer, eller om Tesla nok en gang glemmer at det hjelper ikke å hoppe på dypt vann dersom du ikke kan svømme. Tesla har allerede en overlegen brukeopplevelse allerede så dette tror jeg blir bra. Feks kun Tesla som har en app som fungerer i 2018. Det er flaut for fossilselskapene. ? Det flaueste er vel at du tror at det «kun» er Tesla som har fungerende mobilapper.... Flere bilmerker med ordentlige bilmotorer har hatt dette i flere år allerede. Les deg litt opp før du uttaler deg, det skader ikke... 1 Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Stod en X på butikken her om dagen, jeg trodde det var en støvsuger, maken til bråk for en bil tom for folk.. Omtrent som dieselbiler som står og brenner diesel for å holde varmen om vinteren. Det er vanlig med Webasto og lignende i moderne biler. De høres ut som store blåselamper. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Fiffig konsept da. Så får tiden vise hvor bra konseptet fungerer, eller om Tesla nok en gang glemmer at det hjelper ikke å hoppe på dypt vann dersom du ikke kan svømme. Når har de hoppet ut på dypt vann uten å kunne svømme? 1 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Har sett "Tesla Bjørn" har benyttet slik modus i lang tid på sine Teslaer, men det de vel kommer med nå er vel 1 knapps løsning, da han har måtte trykke seg igjennom noen innstillinger for å sette bilen opp riktig. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 (endret) Har sett "Tesla Bjørn" har benyttet slik modus i lang tid på sine Teslaer, men det de vel kommer med nå er vel 1 knapps løsning, da han har måtte trykke seg igjennom noen innstillinger for å sette bilen opp riktig.Nå kan man vel bare aktivere camping mode.Før måtte man "starte bilen" og sette "girkassen" i nautral for at den skulle holde varmeapparatet aktivt. Lys og slikt blir gjerne og aktivert da så denne metoden bruker nok mere strøm enn den nye dedikerte modusen. Endret 2. august 2018 av Complexity Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Nå kan man vel bare aktivere camping mode. Før måtte man "starte bilen" og sette "girkassen" i nautral for at den skulle holde varmeapparatet aktivt. Lys og slikt blir gjerne og aktivert da så denne metoden bruker nok mere strøm enn den nye dedikerte modusen. Det var det jeg nevnte inni det jeg skrev at det nok er det de kommer med. Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Det var det jeg nevnte inni det jeg skrev at det nok er det de kommer med. De har vel hatt slik valg på "Camper modus" en stund, der du kun aktiverer det med et knappevalg. Kom vel noen måneder etter TeslaBjørn lagde den videoen. Da fikk man aktivert alle valg som TB gjorde i den videoen. Var vel og mulig å sette opp noen standardpreferanser i forhold til temperatur og viftehastighet, om jeg forstod det riktig. Det som først og fremst virker å være forskjellen ved CM2, er muligheten for å kunne bruke stereoen og skjermen, samt batteriet ved å plugge til USB-enheter, og at denne blir tidssperret, slik at man ikke skal tappe batteriene om man glemmer å slå av dette. Har ikke Tesla selv, så om det jeg skriver her er litt feil, så tar jeg mer enn gjerne mot melding om hvor jeg eventuelt bommer. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå