Moha Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 Kan man se hvem som har sett videoene som er lagt ut på Instagram? (Ikke video som er lagt ut i historie/story) Og om man ser videoen selv, telles det med i antall visninger? Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 (endret) *2x* Endret 1. august 2018 av Buckzie Lenke til kommentar
Moha Skrevet 1. august 2018 Forfatter Del Skrevet 1. august 2018 Men hvorfor er det flere visninger enn jeg har følgere da? Jeg har lukket profil Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 Fordi noen har sett videoen flere ganger. Du får også flere visninger av å se din egen video flere ganger, men sannsynligvis med en begrensning på én visning pr dag eller lignende. Lenke til kommentar
Moha Skrevet 2. august 2018 Forfatter Del Skrevet 2. august 2018 Merkelig om det telles om man ser den flere ganger.. Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Merkelig om det telles om man ser den flere ganger.. I grunn ikke. Det heter "antall visninger" ikke "antall unike visninger". -B Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 (endret) Hei! Jeg kan plutselig bare se kvadratiske bilder på Instagram. Både mine bilder og andres. Vel å merke kun på mac og pc. På mobilen er alt ok. Dette skjedde i dag. Jeg har ingen anelse om det går an å fikse.. https://www.instagram.com/kennethsolfjeldimages/ Endret 16. mai 2019 av Kenneth Solfjeld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå