Sampson Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Okei... men hvor mye sparer du på å bruke 94% og få igjen 6%... Du har nok misforstått. Det koster meg ingenting å bruke kortet, er ingen gebyrer - poengene jeg får for å bruke kortet sparer jeg til jeg har nok til noe jeg vil kjøpe - som da er gratis. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 (endret) Du har nok misforstått. Det koster meg ingenting å bruke kortet, er ingen gebyrer - poengene jeg får for å bruke kortet sparer jeg til jeg har nok til noe jeg vil kjøpe - som da er gratis. Nei, det er du som misforstår. Hvis du har hundre tusen kroner og du kjøper noe som koster hundre tusen og så får du tilbake seks tusen kroner, hvor mye har du spart da? Endret 9. august 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Nei, det er du som misforstår. Hvis du har hundre tusen kroner og du kjøper noe som koster hundre tusen og så får du tilbake seks tusen kroner, hvor mye har du spart da? Og det har hvilken knytning til innlegget mitt? Insentivet til å bruke kortet er 0 gebyr og at man får poeng - insentivet komplettbank har for å tilby dette er at en % av brukerne misligholder kredittkortet og må dermed betale mye i renter. Jeg bruker ikke noe mer eller mindre enn jeg ville gjort med et debetkort fra min dagligbank, men jeg hadde gått glipp av noe småkroner i form av poengene og gebyrer. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Ser de tilbyr bra rente hos denne banken. 2.00 % fra 50 000. Nå har Komplettbank satt ned renten på sparekonto til 1,85%: https://ww2.komplettbank.no/#!sparing Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Nå har Komplettbank satt ned renten på sparekonto til 1,85%: https://ww2.komplettbank.no/#!sparing Må gjelde nye kunder, jeg har fortsatt 2,00% De har forresten en helt forjævlig dårlig nettbankløsning, nesten imponerende at den er så dårlig som den er. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Må gjelde nye kunder, jeg har fortsatt 2,00%. Blir iverksatt 9 october sto det i brevet til meg. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Jepp, 1,85% for nye kunder. 2% i nesten 6 uker til for eksisterende kunder. Sa ikke Norges Bank og en samlet finanssektor at renta skulle opp?? Hva er dette for noe tull da? Skal bankene øke marginene ytterligere ved å senke renta enda mer på sparepenger og øke renta på utlån? Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Jepp, 1,85% for nye kunder. 2% i nesten 6 uker til for eksisterende kunder. Sa ikke Norges Bank og en samlet finanssektor at renta skulle opp?? Hva er dette for noe tull da? Skal bankene øke marginene ytterligere ved å senke renta enda mer på sparepenger og øke renta på utlån? Jepp, det skal økes marginer... De må tyne mest mulig ut av oss nå før neste krasj. Men jeg har tatt i bruk Komplettbank kredittkortet mitt og bruker det til alle handler nå får "10 på 10" rabatt på Rema i tillegg til 1% på alt coop kan gå og legge seg... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Nå har Komplettbank satt ned renten på sparekonto til 1,85%: https://ww2.komplettbank.no/#!sparing Nå setter de den opp til 2,00 igjen. Kan jo lure på, hva var pointet med å sette den ned og så sette den opp igjen noen uker senere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Det tilbys elendige renter hos de fleste banker på innskudd. Den beste jeg har kommet over er Bank2 som tilbyr 2,35% på særvilkår. Problemet med finansportalen er at slike "tilbud" ikke kommer opp i oversikten. Mulig flere banker har enda bedre renter men de får vi ikke greie på, og Bank2 reklamerer heller ikke med dette tilbudet. Særvilkåret går på bla. max tre uttak i året. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Det tilbys elendige renter hos de fleste banker på innskudd. Den beste jeg har kommet over er Bank2 som tilbyr 2,35% på særvilkår. Problemet med finansportalen er at slike "tilbud" ikke kommer opp i oversikten. Mulig flere banker har enda bedre renter men de får vi ikke greie på, og Bank2 reklamerer heller ikke med dette tilbudet. Særvilkåret går på bla. max tre uttak i året. Det er denne Bank2? Kan ikke se det står høyere rente enn 1,75% på prislisten der, eller hvor står det de tibyr 2,35 %? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Det er denne Bank2? Kan ikke se det står høyere rente enn 1,75% på prislisten der, eller hvor står det de tibyr 2,35 %? Nettopp! Du må ringe dem og spørre om særvilkårskonto. Lenke til kommentar
Automatikeren Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Kjapt spørsmål til dere som har erfaring med dette. Hva menes med minste inskudd på 50.000,-? Betyr dette at man må sette inn over 50.000,- hver gang, eller bare første gangen? Kan man sette inn hvor lite man vil så lenge man har totalt sett over 50.000,- på kontoen? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Den siste linjen er nok det som stemmer. Du må ha minimum 50 000 på kontoen. Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Kjapt spørsmål til dere som har erfaring med dette. Hva menes med minste inskudd på 50.000,-? Betyr dette at man må sette inn over 50.000,- hver gang, eller bare første gangen? Kan man sette inn hvor lite man vil så lenge man har totalt sett over 50.000,- på kontoen? Kun første innskudd må være på minst 50000,-. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Jeg har ikke alltid hatt 50,000 på den kontoen og det har ikke hatt noe å si så vidt jeg kan se. Dog hadde jeg nok langt mer enn 50,000 som førstegangsinnskudd. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2019 Nå er Santander klart bedre. De setter opp renten til 1,95 ( 2.05 over 100 000), mens Komplett har "bare" 1,80. Anonymous poster hash: ea8ea...c87 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Nå er Santander klart bedre. De setter opp renten til 1,95 ( 2.05 over 100 000), mens Komplett har "bare" 1,80. Anonymous poster hash: ea8ea...c87 Komplett har 2.00% Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Justeres til 1,8% fra 1.4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå