Gjest Marius B. Jørgenrud Skrevet 31. juli 2018 Del Skrevet 31. juli 2018 – Dette er en påminnelse om at datakriminalitet kan ta mange former, sammenfatter journalist og sikkerhetsblogger Brian Krebs.Forsøkt hacket med brevpost Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 Hihi. Ja hvorfor stresse og gjøre det komplisert når enkleste måte er den letteste. Det er sikkert vitenskapelig bevist i et eller annet papir at fryktelig mange mennesker er dummere enn en sekk med hammere, og putter det rett i maskina og kjører autoplay. Har desverre ikke noe doktorat med empirisk grunnlag til å påstå at det er fryktelig mange tåkehuer der ute, menneh... Årelang erfaring med mennesker og computere burde kunne tillate meg å si... ...Tåkehuer er det flere av enn man tror. 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 Tja. Dette er vel tilnærmet det å levere ut USB-minnepinner på seminarer? Urovekkende mange som ukritisk plugger de inn i medbrakt PC 2 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 Hihi. Ja hvorfor stresse og gjøre det komplisert når enkleste måte er den letteste. Det er sikkert vitenskapelig bevist i et eller annet papir at fryktelig mange mennesker er dummere enn en sekk med hammere, og putter det rett i maskina og kjører autoplay. Har desverre ikke noe doktorat med empirisk grunnlag til å påstå at det er fryktelig mange tåkehuer der ute, menneh... Årelang erfaring med mennesker og computere burde kunne tillate meg å si... ...Tåkehuer er det flere av enn man tror. Når jeg leser det du skriver får jeg følelsen av at du har rett. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 (endret) Jeg kunne garantert stilt meg utenfor et hvilket som helst konferansehotell i dress og slips og delt ut USB-pinner med skadeprogramvare på til alle som gikk forbi, og 99% hadde plugga den i PC'n med en gang de kom inn til konferansen sin. De hadde trodd det var kursmateriale. Endret 1. august 2018 av Bytex 2 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 (endret) Når forsvant egentlig CD spillere fra PCene? Endret 1. august 2018 av beladinka Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 (endret) Når forsvant egentlig CD spillere fra PCene? 5 år siden, kanskje? Jeg husker fremdeles når de kom. "NÅ MED MULTI-MEDIA DREV" kunne det stå på pakningene, og vi skjønte ingenting... Edit: Vi skjønte ikke ordbruken, vi visste selvsagt godt hva en CD-ROM drive var for noe, men av en eller annen grunn trodde markedsføringspjokkene at "Multimedia" var noe man installerte. Endret 1. august 2018 av Shruggie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå