Complexity Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Gi oss android 9 Fortsatt beta, så vil du ha en uferdig version nå må du ha en av disse: Google Pixel Google Pixel XL Google Pixel 2 Google Pixel 2 XL OnePlus 6 Essential PH‑1 Sony Xperia XZ2 Xiaomi Mi Mix 2S Nokia 7 Plus Oppo R15 Pro Vivo X21 Eller vente til fullversionen er sluppet og kommer på noen flere. 2 Lenke til kommentar
Arn H Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 ......med unntak av små mobiler. Som sagt Finnes så å si ikke en eneste bra mobil under 5" :/ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Som sagt Finnes så å si ikke en eneste bra mobil under 5" :/ Xperia XZ2 er temmelig rå da. https://www.tek.no/artikler/test-sony-xperia-xz2-compact/432974 Ellers så er jo telefoner fysisk mindre i dag selv om skjermen er større, da det er mindre rammer rundt. 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Få en minijack i xz3 compacten da.... Følger sikkert med en overgang slik som forgjengeren. Kjøpte nettopp compact 2 og høyttaleren er skikkelig bra. På min forrige Sony var det av og til vrient å høre hva den andre Personen sa. Får håpe batteritiden er topp, også. Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Bruk heller 3330.- på en Nokia 7+. Ren Android, og helt grei ytelse. 1 Lenke til kommentar
Arn H Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Som sagt Finnes så å si ikke en eneste bra mobil under 5" :/ Xperia XZ2 er temmelig rå da. https://www.tek.no/artikler/test-sony-xperia-xz2-compact/432974 Ellers så er jo telefoner fysisk mindre i dag selv om skjermen er større, da det er mindre rammer rundt. Sikkert grei...bare 3000,- mer enn jeg noengang kommer til å gi for en telefon Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Sikkert grei...bare 3000,- mer enn jeg noengang kommer til å gi for en telefon Kan ikke få i pose og sekk vettu.. Rå kraft i så liten inpakning som mulig koster. Lenke til kommentar
member_206076 Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Drømmer om en Xperia XZ3 Compact Android One. Det blir nok med drømmen... Evt. hadde ikke en Nokia 7 Plus Compact vært å forakte heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg