Karola Skrevet 31. juli 2018 Del Skrevet 31. juli 2018 Hei Er det noen som har fått bekreftelsesmail fra universitet/høyskole om at de har fått studieplass i år? Jeg har svart ja på samordnet opptak, men har ikke fått bekreftet studieplassen min på universitetet enda.....litt bekymret for at jeg har gjort noe feil :-( Karola Lenke til kommentar
Kanskjemedisin Skrevet 31. juli 2018 Del Skrevet 31. juli 2018 Fikk mail fra UiB i dag, så det kommer nok snart! Står det at du har svart ja på kvitteringen i meldingsboksen på Samordna? Lenke til kommentar
Karola Skrevet 31. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2018 Fikk mail fra UiB i dag, så det kommer nok snart! Står det at du har svart ja på kvitteringen i meldingsboksen på Samordna? Ja det står ja på kvitteringen i meldingsboksen på samordnet opptak :-) Jeg svarte ja på tilbudet og så fikk jeg en kvittering om at jeg hadde svart, at jeg hadde svart ja og hvor jeg fikk studieplass :-) skulle jeg gjort noe mere etter dette? Lenke til kommentar
Kanskjemedisin Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 Da har du gjort alt, bare å vente Lenke til kommentar
Karola Skrevet 1. august 2018 Forfatter Del Skrevet 1. august 2018 H Da har du gjort alt, bare å vente Takker for at du svarer Håper det :-) Fikk en mail rundt den 19 juli om at de så jeg hadde fått tilbud om plassi samordna opptak og at de håpet jeg svarte ja, og i tillegg var det noen linker til info om studiestart - er det denne du også fikk nå? eller har du fått en til mail med mer bekreftelse på studieplassen? Lenke til kommentar
Kanskjemedisin Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 Jeg fikk den med tilbud plass og lenker først, så fikk jeg en ny med bekreftelse for et par dager siden. Hvis det står på kvitteringen på Samordna at du svarte ja, så er det i orden. Frustrerende ikke å ha ordentlig bekreftelse, men det kommer nok snart skal du se Lenke til kommentar
Kanskjemedisin Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 Jeg fikk den med tilbud plass og lenker først, så fikk jeg en ny med bekreftelse for et par dager siden. Hvis det står på kvitteringen på Samordna at du svarte ja, så er det i orden. Frustrerende ikke å ha ordentlig bekreftelse, men det kommer nok snart skal du se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå