z44 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Siden jeg har bestilt ny pc så har jeg en PC med PII 300MHz, 512MB RAM og 17GB HD /uten skjerm tilovers. Noen som har noen forslag til hva jeg kan bruke den til? Kom med forslag! Lenke til kommentar
MuD Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) du kan hive inn ein større disk og bruke den som server!!! Endret 16. desember 2003 av MuD Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Bruke den som server Eller kanskje du vil gi den bort Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Du kan jo selge den på QXL eller du kan bruke den som ICS eller DHCP server. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Sett inn et ekstra nettverkskort og bruk den som router / firewall, f.eks Smoothwall. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) - Filserver - FTP server - Webserver - Router - Firewall - Printserver - etc.. Endret 16. desember 2003 av 356speedster Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Som allerede nevn er det en flott server. Har en 300MHz k2 med 512MB ram og masse disker som yter perfekt som web/app/database/ftp/fil/print server Lenke til kommentar
z44 Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Får bruke den som server da. Hvordan jeg gjør det får jeg finne ut av senere. takk for forslagene.. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Digi Her er noen nyttige progs.... Brannmur forek.... Lenke til kommentar
finetrond Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 siden ingen andre ser denne muligheten. Sprenge den eller feste den bak bilen til noen i et tau. Just for shits and giggles you know Lenke til kommentar
bambam Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 siden ingen andre ser denne muligheten. Sprenge den eller feste den bak bilen til noen i et tau. Just for shits and giggles you know Slik gjør man bare ikke! Kansje med sin gamle N64(som i nintendo) e.l. Men ikke med maskinen da mann Jeg har en noe dårligere maskin, men fikk tips av forumet og setter den nå opp for og bruke den som fil/print/web server. Meget nyttig Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Får bruke den som server da. Hvordan jeg gjør det får jeg finne ut av senere. takk for forslagene.. Er forresten i samme situasjon, jeg har også en PC stående og tror jeg vil bruke den som brannmur og webserver kanskje. I siste nr av "Hjemme-pc"(nr12) - fulgte det med et ekstra hefte med litt av hvert, blant annet en "serverskole" som går akkurat på dette hvordan man setter opp en sever med en PC man har til overs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå