Gå til innhold

– Elektrisk Harley kommer innen 18 måneder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beskriver du nå ikke funksjoner som heller ikke finnes på "vanlig" MC? Jeg har da ikke sett mange med det du nevner der.. ikke savner jeg det heller.

 

Batteri MC vil for min del havne i samme kategori som el-bil, altså et supplement til vanlig bil og ikke en erstatter. Perfekt for å kjøre til- og fra jobben, men skal man hygge seg på langtur må skikkelig verktøy til :)

 

Justering av dreiemoment vil være noko nytt man kan tilføre EL-MC. Burde være enkelt å tilføre EL-MC som får litt kraftigere motorer.

 

Er enig i at hyggeturer krever litt ekstra. Liker lyden av V6 og V8 til bil, og for MC alt fra 1-sylindra dunker og oppover. :)

Lenke til kommentar

Hva skjer når selvkjørende biler kommer for fullt og det blir forbudt å kjøre selv? Får man selvkjørende motorsykler også da? Eller blir motorsykler rett og slett forbudt?

 

Sjølvkjørende biler har ikkje noko på veiane å gjere viss di ikkje takler menneskekjørte biler. Dvs eg tipper det blir med sjølvkjørande biler som med månelandinga til jens lettlurt. :)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Hva skjer når selvkjørende biler kommer for fullt og det blir forbudt å kjøre selv?

Får man selvkjørende motorsykler også da?

Eller blir motorsykler rett og slett forbudt?

 

 

 

 

 

Sjølvkjørende biler har ikkje noko på veiane å gjere viss di ikkje takler menneskekjørte biler.

Dvs eg tipper det blir med sjølvkjørande biler som med månelandinga til jens lettlurt. :)

 

 

 

- Musk er kjent for å være nok så eksentrisk av seg, for ikke å snakke om drømmende.

Han ser for seg at manuelt kjørte biler kan bli ulovlige på offentlige veier innen 2030.

 

Selvkjørende biler blir bare mer og mer avanserte og i så måte sikkrere, så jeg blir ikke overrasket om denne antagelsen hans stemmer.

 

Personlig så håper jeg mer på noe 'ala' hybrid-bilene i fra filmen "Demolition Man", der man kan velge mellom manuel styring og selvkjørende.

Fører registrering og igjenkjenning hadde ikke akkurat vært så dumt det heller.

 

Alkohol-låsen på bilene per dags dato er ikke holdbart og på langt nær så sikkert som dem hadde håpet på da det kom.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvor er det folk kjører 500Km før de ikke stopper, på en plass der det går an å lade?

 

Hva tror du er problem med regenerativ bremsing i regnvær er? Dette blir mer som ABS, der hjulene roterer fremdeles. Skal du nærme deg problematisk retardasjon, så er allerede bremsene i aktivitet.

 

Jeg opplever det problematisk at bremsing arter seg forskjellig i regnvær.

Endret av Spetsnaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...