SchmuelTheCruel Skrevet 31. juli 2018 Del Skrevet 31. juli 2018 Har bestilt elsykkel fra XXL, men har i ettertid fått høre av en XXL-selger at sykkelen ikke erment til å sykles på hver dag (eller et par dager i uken, for den saks skyld) fordi den vil bli ødelagt fort. Jeg er litt skeptisk til dette utsagnet fordi dette er noe som kanskje burde stå på nettsiden- og fordi han rett etterpå anbefalte meg en sykkel til 20.000 kroner i stedet. Noen som har erfaringer med denne? https://www.xxl.no/velocity-by-white-energy-touring-hd-18-elsykkel-unisex/p/1143947_1_style Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. juli 2018 Del Skrevet 31. juli 2018 Så hvorfor selger XXL sykkelen da, om den ikke er egnet til å sykles med? Selger de søppel med vilje? 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 31. juli 2018 Del Skrevet 31. juli 2018 Hvis den blir ødelagt ved normal bruk er det da XXL sitt problem da du bare tar det på reklamasjon, å bruke sykkelen fra/til jobb/skole hver dag er normal bruk. At selgeren vil selge ett langt dyrere produkt er ingen overaskelse. 1 Lenke til kommentar
SchmuelTheCruel Skrevet 31. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2018 Så hvorfor selger XXL sykkelen da, om den ikke er egnet til å sykles med? Selger de søppel med vilje? Var det jeg også lurte på, det virket først og fremst som et billig triks for å selge et dyrere produkt. Men fortsatt nok til at jeg ble litt i tvil Lenke til kommentar
SchmuelTheCruel Skrevet 31. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2018 Hvis den blir ødelagt ved normal bruk er det da XXL sitt problem da du bare tar det på reklamasjon, å bruke sykkelen fra/til jobb/skole hver dag er normal bruk. At selgeren vil selge ett langt dyrere produkt er ingen overaskelse. Ja, jeg regnet nesten med at å bruke sykkel til skole og jobb er innenfor "normal bruk". Det er fint å få bekreftelse fra en tredje part! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå