Gå til innhold

Tesla vurderer gigantfabrikk i Europa

Anbefalte innlegg

I likhet med Apple, så hender det vel at en analytiker tar feil.

Analytikere generelt har en treffsikkerhet på rundt 50%, altså like bra som å kaste en mynt i været.

Det som kommer til å snu bilmarkedet på hodet er autonomi og bildeling, ikke el. Og der ligger Tesla etter per i dag. Hvor blir det av den autonome kjøreturen fra kyst til kyst, egentlig?

Tesla ligger slett ikke etter på autonomi nei.

Alle er bestselgende i sitt felt. Det handler bare om å definere et snevert nok felt. Jeg kan bli best i mitt felt, om jeg bare definerer mitt felt på en måte der jeg er best. God måte å late som om noen er gode og selger bra, når innflytelsen er tilnærmet ikke-eksisterende.

Innflytelsen er så ikke-eksisterende at Tesla har tvunget utdaterte bilprodusenter til å kaste seg rundt og jobbe med elbiler, samt at samtlige elbiler som blir lansert blir målt opp mot Tesla.

Så ikke-eksisterende er Teslas innflytelse at de har en enorm innflytelse, faktiks.

LOL.

De er for øvrig bestselgende innenfor et markedssegment. Mener du et helt markedssegment er snevert?

Endret av hekomo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Litt sånn miljø oppi dette med elbil. Co2 er så skadlig for miljøet sier dere. Vel Karla på Island slipper ut 20 000 tonn i døgnet og har gjort det lenge. Rart vi forsatt er i live vel?

Neineinei! Det er en annen type CO2! :D

Har sett artikler hvor de skriver om bl.a. metan-CO2, NOX-CO2 og at CO2 er en livsfarlig miljøgift som burde være forbudt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...