Gå til innhold

ringenes herre

aklla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spolte på filmen istad på jobb og måtte se den etter det for å sjekke at jeg hadde klippet og satt den sammen ordentlig. Var en ganske ålright dag på jobb idag!

Gled deg til imorgen, den er sykt rå! (Skal se den 3 ganger til imorgen, jobber i hele premierenatta :p )

Lenke til kommentar

jeg skal se To Tårn i dag klokka 20.00, og Atter En Konge i morgen klokka 15.30 :w00t: fikk ikke billetter til førpremieren eller premieren klokka 00.01, men jeg synes ikke det er vært det å ligge ute i en uke eller betale 500 kr for å se en film dagen før

Forresten, alle vet vel at det er Sam som dør? oops, sa jeg det høyt?

Lenke til kommentar
jeg skal se To Tårn i dag klokka 20.00, og Atter En Konge i morgen klokka 15.30 :w00t: fikk ikke billetter til førpremieren eller premieren klokka 00.01, men jeg synes ikke det er vært det å ligge ute i en uke eller betale 500 kr for å se en film dagen før

2 dager takk ;)

Endret av StrongBad
Lenke til kommentar

så ringens brorskap 1700, to tårn 2000 og atter en konge 0003 (ca tider, alle startene var litt forsinket ;) ), etter hele 0 min i bilett-kø ;) og hadde blandt de 100 beste bilettene i salen. Noen gager er det digg å ikke bo i oslo.

Lenke til kommentar
Har forresten billetter den 18. Klokken 20:30 på KP1, Konsertpaléet i Bergen!
Er det ikke bedre å se den på forum kino? :ermm:

Nei, jeg trives på konsertpaleet... Dessuten har jeg feber nå og nettopp gitt vekk min billett.

Får vel ikke sett den før på nyåret, da...

Lenke til kommentar
spolte på filmen istad på jobb og måtte se den etter det for å sjekke at jeg hadde klippet og satt den sammen ordentlig. Var en ganske ålright dag på jobb idag!

Gled deg til imorgen, den er sykt rå! (Skal se den 3 ganger til imorgen, jobber i hele premierenatta :p )

rundt denne tiden er vell det noe man kan kalle en drømmejobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...