HansyMan68 Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 (endret) Hei, Jeg kjøpte nylig ( ifbm. fotball VM ) en 75' Samsung TV Q7F. Jeg la umiddelbart merke til en loddrett stripe midt I bildet - spesielt på fotballkamper hvor store deler av bildet var en farge ( grønt ), eller oversiktsbilder med mye himmel. Jeg snakket med Samsung support og de hentet TV'n dagen etter. Etter 10 dager fikk jeg melding om at dette var normalt på så store tv'er siden panelet er satt sammen av to paneler. Så stripen man ser er sammenføyningen mellom disse 2 panelene. Så, tv'n ble returnert uten noen form for reparasjon. Er virkelig dette vanlig / normalt på store tv'er ??? Noen som har samme problem ? Jeg finner det svært irriterende med denne stripen og finner det merkelig at en tv til mange 10-talls tusen kroner skal ha en slik svakhet. Innspill mottas med takk.. Litt vanskelig å se på et stillbilde, men veldig enkelt å se ved bevegelse… /H Endret 31. juli 2018 av HansyMan68 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 Nei dette er ikke normalt. Kan du ta et bilde av det?Jeg har tidligere hatt Sharp 80" og aldri sett noe slikt på den. Har nå Sony XE90 75" og overhode ingen antydning til slikt der heller. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 Hei, Jeg kjøpte nylig ( ifbm. fotball VM ) en 75' Samsung TV Q7F. Jeg la umiddelbart merke til en loddrett stripe midt I bildet - spesielt på fotballkamper hvor store deler av bildet var en farge ( grønt ), eller oversiktsbilder med mye himmel. Jeg snakket med Samsung support og de hentet TV'n dagen etter. Etter 10 dager fikk jeg melding om at dette var normalt på så store tv'er siden panelet er satt sammen av to paneler. Så stripen man ser er sammenføyningen mellom disse 2 panelene. Så, tv'n ble returnert uten noen form for reparasjon. Er virkelig dette vanlig / normalt på store tv'er ??? Noen som har samme problem ? Jeg finner det svært irriterende med denne stripen og finner det merkelig at en tv til mange 10-talls tusen kroner skal ha en slik svakhet. Innspill mottas med takk.. /H Lever tv'en tilbake til butikken. Elkjøp/komplett etc har jo 30-45 dagers full returrett? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 Lever tv'en tilbake til butikken. Elkjøp/komplett etc har jo 30-45 dagers full returrett? Han har returnert produktet inn med feil da er det en reklamasjons sak og returrett/angrefrist bortfaller.. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 Dersom de selv hevder dette er normalt, er det vel ikke noe galt med å returnere produktet? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 Dersom de selv hevder dette er normalt, er det vel ikke noe galt med å returnere produktet? Man skulle tro det var så enkelt ja... Lenke til kommentar
samco Skrevet 31. juli 2018 Del Skrevet 31. juli 2018 Har levert in flertall oled tvr med banding, farve tint og døde pixler. Å rapportere in feil har absolutt ingen ting å si man får byttet eller refusjon av pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå