Gå til innhold

Generals Zero:hour Endelig oppdatert, men...

Anbefalte innlegg

Er det flere som har samme problem som meg? Generals Zero:Hour har endelig fått sin oppdatering, hvor jeg har forhåpninger til visse forbedringer. Men når jeg prøver å oppdatere er det plutselig ikke lenger mulig å få kontakt med serveren deres :(

Er det noen andre steder man kan laste ned denne fila og oppdatere manuelt? Og for å oppklare eventuelle misforståelser: Ja, jeg har originalversjonene :yes:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke testet selv enda, men om det er mange spiller som har ventet på oppdateringen, så kan det godt være overbelastning som er problemet. For mange som prøver å laste ned oppdateringen samtidig. Så smør deg med tolmodighet, og se om det er noen speil-tjenere du kan laste ned fra (over web/ftp).

Mvh.

S.

Lenke til kommentar

Om du har spilt siden Generals siden begynnelsen vil du være vandt til dette nå. Det er som sikkert SvUpP sier - Serverne til EA er sikkert trege pga overbelastning siden man kan laste ned zerohour 1.1 via Generals Online. De har alltid vært trege eller nede for hver patch til Generals som har blitt gitt ut. Det var slik når 1.1 kom, når 1.2 kom, når 1.3 kom, og 1.4 og 1.5 og når 1.6 kom, og når zerohour ble gitt ut var det akkurat samme visa på nytt. Det skulle ikke forundre meg om det er samme tilfellet nå også, med zero hour patch 1.1. Jeg har ikke lastet ned patchen ennå, dvs jeg skal gjøre det nå. Bare smør deg med litt toldmodighet så ordner det seg nok etterhvert :)

Mvh Henrik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...