LD93 Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 Noen som har erfaring med en eller flere typer el-sparkesykler til voksne? Er 190 høy og veier 95kg med +- 2-5kg i ryggsekken som dras med på jobb. Jeg har kun 3km til jobb og har fått sansen for el sparkesykkel da flere kollegaer har gått til innkjøp av dette og jeg ser hvor enkelt det er. Har søkt en god del allerede, men tenker å ta det hit også dersom noen har noen tips til hvor jeg kan se. Jeg ønsker nemlig en ganske kraftig sparkesykkel, men som også kan være diskrét. Altså ikke en av disse på seter eller ekstremt store klumpene som er has å dra med seg rundt Jeg vet at jeg ikke alltid kan få alt i samlet pakke, men ville tro noen har klart å finne ut en grei løsning? Noen krav ville vært -Tåle 120kg -Være stor nok til min høyde -Klare 25kmt++ ( Om det er større motor en lovlig gjør meg ikke noe, har nok sans til å skjønne hvordan man skal oppføre seg i "trafikken") -Distanse må være 10km+ før lading -Helst klare svake oppoverbakker uten ekstra sparkehjelp Er dette uoppnåelig eller har noen funnet kremen av kremen ? Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 Jeg trodde alle motoriserte sparkesykler var ulovlige. Kun livsfarlige selvbalansete motoriserte kjøretøy var lovlige, trodde jeg. Er dette feil? Jeg hadde også lyst på sparkesykkel men forsto det slik at det ikke var lovlig. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 31. juli 2018 Del Skrevet 31. juli 2018 Jeg trodde alle motoriserte sparkesykler var ulovlige. Kun livsfarlige selvbalansete motoriserte kjøretøy var lovlige, trodde jeg. Er dette feil? Jeg hadde også lyst på sparkesykkel men forsto det slik at det ikke var lovlig. https://www.tek.no/artikler/samletest-elsparkesykler/434810 Lenke til kommentar
sodavaja Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 https://www.power.no/hjem-og-fritid/gadgets-og-leker/ninebot-by-segway-es2-kickscooter-sort/p-887299/?q=es2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå