BenWhittaker Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 Hei! Jeg kjøpte et Sony headset til litt div bruk, blant annet å spille med venner på ps4. Jeg gikk ut fra at er Sony headset ville fungere på Sony playstation, men det er sannelig ikke lett. Lyd fungerer utmerket når jeg koblet det til, men jeg får ikke mikrofonen til å fungere. Det ser ikke ut som at mikrofon registreres. Inndataenhet er «ingen» og «juster mikrofonvolum» er grået ut. Jeg ser at flere har problemer men kan ikke fatte et Sony sine headset ikke er kompatible med playstation? Én gang, i noen få sekunder, var «juster mikrofonvolum» ikke grået ut. Aner ikke hva jeg gjorde. Hadde vært veldig takknemlig hvis noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 (endret) https://community.eu.playstation.com/t5/PS4/Pair-WH-1000XM2-not-supported/td-p/25369736 https://www.reddit.com/r/PS4/comments/7pni2r/connecting_the_mdr1000xm2_headet_to_ps4_vs_35mm/ Endret 30. juli 2018 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 1. august 2018 Forfatter Del Skrevet 1. august 2018 Takk! Kort sagt, hvis andre skulle ha samme problem, så viser det seg at mic på selve headsettet ikke fingerer med AUX. Altså er det ikke noe ps4 «gjør galt». Bestilt ny AUX med inline mic som gjorde susen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Takk! Kort sagt, hvis andre skulle ha samme problem, så viser det seg at mic på selve headsettet ikke fingerer med AUX. Altså er det ikke noe ps4 «gjør galt». Bestilt ny AUX med inline mic som gjorde susen. Har samme hodetelefonene, og lyden er fantastisk. Har du link til kabelen du kjøpte? Sony er forøvrig bæsj som ikke støtter trådløse headset. Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 9. august 2018 Forfatter Del Skrevet 9. august 2018 Har samme hodetelefonene, og lyden er fantastisk. Har du link til kabelen du kjøpte? Sony er forøvrig bæsj som ikke støtter trådløse headset. Viste seg å ikke fungere likevel. Fra himmel og tilbake til jorda. Beklager falske forhåpninger! Si fra om du skulle finne en annen løsning..! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå