fredde Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Tidlligere når jeg lastet ned en driver, så kunne jeg stoppe mitt i nedlasningen og begynne på igjen...da begynte den å laste der den hadde stoppet...Det skjer ikke nå mer, er det noe jeg må aktivere i de nyere utgavene av IE ? Skikkelig irriterende er det i allefall... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Sikker på at du ikke hadde noe 3dje parts software som styre nedlasting da? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Tviler på at du får slike plugins men jeg er ikke sikker da men jeg har aldri hørt om det. Kanskje du skal gi oss litt mer info om plugin du har og hvor du fikk den fra? Lenke til kommentar
corky Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Bruk GetRight....du kan sette nedlastinger på pause og resume dem. Du kan til og med lage en liste over filer du vil ha nedlastet, og programmet vil laste dem ned i tur og orden. Det kan også stilles inn slik at det stenger av pc'en når alle nedlastingene er fullført. Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 <hviskemodus>Opera</hviskemodus> Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Tviler på at du får slike plugins men jeg er ikke sikker da men jeg har aldri hørt om det. Kanskje du skal gi oss litt mer info om plugin du har og hvor du fikk den fra? Var GetRight som Corky nevnte jeg tenkte på ja. Husket bare ikke navnet i forbifarte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå