Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva vasker dere underlivet med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ser ikke helt poenget med å bruke noe annet enn det du bruker for kroppen. Jeg bruker selv Dubbel dusch for både hår og kropp. 

Lenke til kommentar

Jeg bruker en helt vanlig såpebar over hele kroppen. Har aldri merket noe negativt med det, som tørrhet o.l. så jeg har aldri hatt noen grunn til å gå over til intimsåpe. Nesten så jeg trur det bare er et markedsføringtriks for å kunne sette opp prisen.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Prøver å kun holde meg til vann, men er spesielt i disse svette dager man trenger litt ekstra, da bruker jeg intimsåpe. 

Altså, jeg har ofte hatt lite tid og brukt shampoen i håret mitt til å vaske både kroppen og underlivet med, det er ikke de få gangene man gjør det som er så ille, det er hvis du gjør det til en vane det kan være skadelig, feks shampoo er en sterkere såpe og vil derfor tørke ut huden din kjappere, de fleste kroppssåper gjør også det da selv om de lover gull og grønne skoger. PHen i underlivet KAN (betyr ikke at det må skje) bli forstyrret og du kan pådra deg sopp (hørt om folk som til og med har brukt såpe INNI underlivet sitt....).

Forøvrig alltid fått skryt over at jeg er så sinnsykt myk og fin hud, senest i går. 

Lenke til kommentar

Balle klorin ^^

 

Spøk til side så bruker jeg hårprodukter til håret, og Palmomive Naturals Olive & Milk til kropp. Men bare om på tilbud. I visse butikker er den billig, noen ganger tilbud, og i vanlige butikker er den hinsides dyr. Finner du den til 50 kr/l er det billig.

 

Brukte head and shoulders før også til kropp, men fikk utslett og svært tørr hud.

 

http://www.colgate.ph/PalmoliveEU/Equity/v2/PH/EN/locale-assets/gfx/packshots-big/palmolive-naturals-body-wash-smooth-moisture.png

Endret av Taurean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er litt redd for å dusje med ei jeg roter med, i frykt for at hun skal synes at mine hygiene-vaner er merkelig. Har en følelse av at jenter gjerne bruker intimsåpe for underlivet, shampo for håret og kanskje en annen type såpe for resten av kroppen..

 

Så kommer jeg med vanlig håndsåpe og vasker rassen og pikken med liksom. Jeg blir jo ren av det, men føler at jenta kanskje blir å rynke på nesa av det.



Anonymous poster hash: 02688...c84
Lenke til kommentar

 

Er litt redd for å dusje med ei jeg roter med, i frykt for at hun skal synes at mine hygiene-vaner er merkelig. Har en følelse av at jenter gjerne bruker intimsåpe for underlivet, shampo for håret og kanskje en annen type såpe for resten av kroppen..

 

Så kommer jeg med vanlig håndsåpe og vasker rassen og pikken med liksom. Jeg blir jo ren av det, men føler at jenta kanskje blir å rynke på nesa av det.

 

Anonymous poster hash: 02688...c84

 

Håndsåpe er tilpasset hard og grov hud på hendene, shampoo er tilpasset håret og intim såpe er tilpasset underlivets PH verdi samt uten parfyme som kanskje ikke plager deg men det at du har sterilan håndsåpe rundt jr så kan jenter reagere og få reaksjon på det. Men er du alene og ikke ute etter en partner så er håndsåpe og zalo bra som noe annet så kjør på! :)

Lenke til kommentar

 

Jeg har litt sånne "rynker" på penishodet. Kan dette være fordi penishodet har tørket inn med årene siden jeg har brukt vanlig first price eller lano håndsåpe der nede? Eller er dette normalt?

 

Anonymous poster hash: 02688...c84

Jeg tipper du har kort forhud slik at penishodet alltid er utildekket? Da er det helt normalt.

 

Anonymous poster hash: b6bf6...c0b

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...