Espp Skrevet 29. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2018 Har testet å filme litt med mitt a6000, og får "trappelinjer" uansett hva jeg gjør. Har testet med og uten filter, og tre forskjellige objektiver. Er akkurat like kraftig under alle omstendigheter. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2018 Har du prøvd og formatere minnekortet ? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. juli 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2018 Usikker. Kan det ha noe å si? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. juli 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2018 Har du prøvd og formatere minnekortet ? Formaterte minnekortet og problemet er løst. Ingen kluss lengre, tusen takk! Hva forårsaker denne feilen? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2018 (endret) Er en vanlig feil, når man bare sletter/overskriver informasjonen blir det liggende igjen biter av informasjonen på kortet og når det blir for mye løse biter med informasjon blir det vanskelig å lese en hel/riktig fil siden det ligger så mye "søppel" innimellom som kan forstyrre lesingen av filen/bilde. Anbefaler og formatere kortet med jamne mellomrom, jeg formaterer bestandig kortet i kamera hver gang jeg har overført bildene til PC og har aldri problemer, bruker fortsatt kort helt fra 2008. Endret 29. juli 2018 av Nautica 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå