ALI Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hva er best? Ha mange kabinettvifter eller kabinettet åpent? Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Det kommer vel egentlig an på hvor ofte du føler for å tørke støv i kabinettet ditt, og hva slags forhold du har til viftestøy. Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Det kommer vel egentlig an på hvor ofte du føler for å tørke støv i kabinettet ditt, og hva slags forhold du har til viftestøy. agree Lenke til kommentar
The Helper Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 tett kabinett og lavt antall vifter plassert på rett plass.. f.eks. to 80 vifter i front, på ca 7v. (da bråker de ikke so mye) ei 80 eller 120 i døra, plassert slik at den låser ca rett over og litt på agp ei 80 i bakveggen den i psu ei 120 vifte i toppen slik som det var på mitt gamle kabinett: 120 i front 120 i bunn 120 i dør 120 i topp 80 i psu 80 på bakveggen ca 3 grader over romtemp med en amd athlon 1200@1360 og to 7500 rpms disker.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Kommer an på om du vil ha støy eller ikkje, og om viftene du evt. vil bruke er gode å arbeide i under/overtrykk vist du har for mange som blåser ut/inn osv.. mange faktorer som spiller inn trur eg Lenke til kommentar
LioN!! Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Ha mange kabinettvifter eller kabinettet åpent? Et kabinett som står åpent uten noen kabinettvifter er neppe en god løsning! Så jeg ville satsa på å kjøpe noen kabinettvifter og kanskje også ha kabinettet åpent samtidig! Btw hvilket kabinett har du? og er lite støy viktig for deg? Lenke til kommentar
ALI Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Ha mange kabinettvifter eller kabinettet åpent? Et kabinett som står åpent uten noen kabinettvifter er neppe en god løsning! Så jeg ville satsa på å kjøpe noen kabinettvifter og kanskje også ha kabinettet åpent samtidig! Btw hvilket kabinett har du? og er lite støy viktig for deg? Jeg har et Skyhawk kabinett(trangt midi kabinett) og lite støy er viktig for meg. Men jeg må vel tørke støv like ofte med kabinettvifter eller åpent? Lenke til kommentar
LioN!! Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg har et Skyhawk kabinett(trangt midi kabinett) og lite støy er viktig for meg. Men jeg må vel tørke støv like ofte med kabinettvifter eller åpent? Legger seg mindre støv med kabinettvifter. Så sant ikke alle blåser inn da og du sitter på et enormt støvete rom! Du kan jo skjekke om det er plass til å skjære ut 12x12cm elr 8x8cm vifte plass i toppen. Sette inn en papst som blåser ut. Link til kabinette ditt? Lenke til kommentar
ALI Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg har et Skyhawk kabinett(trangt midi kabinett) og lite støy er viktig for meg. Men jeg må vel tørke støv like ofte med kabinettvifter eller åpent? Legger seg mindre støv med kabinettvifter. Så sant ikke alle blåser inn da og du sitter på et enormt støvete rom! Du kan jo skjekke om det er plass til å skjære ut 12x12cm elr 8x8cm vifte plass i toppen. Sette inn en papst som blåser ut. Link til kabinette ditt? Her er link til kabinettet (du finner en mer detaljert hos microplex): http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 bruk døra med filter på vifter.. er vel ikke så bra inntak i fronten så er vel egentlig unyttig.. sliter du med overheting forresten ? Lenke til kommentar
ALI Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Ja, cpuen er på 50 grader ved vanlig bruk ( med galsset til vinduet åpent og høyre side dør åpent) og når maskinen jobber med video konvertering og slikt kommer cpuen opp til 63grader så starter den på nytt. Men jeg har et spørsmål. Hvordan måler dere cpu tempen? Jeg bruker Asus probe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå