Thomas. Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 (endret) Hei. Jeg har tenkt til å flytte strømforsyningen til fronten av kabinettet. Lurer derfor på om det finnes noen ferdiglagd plate med C14 plugg som kan bare montere bak, der psu stod før? Skal fortsatt ha inntaket der. Kan selvfølgelig lage til selv, men mye enklere hvis det hadde finnes noe sånt fra før. Endret 29. juli 2018 av Thomas. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 Tror det greieste er å få tak i en gammel strømforsyning og kutte av metallplaten på baksiden, så kan du bestille den som du lenket til et bilde fra elfadistrelec.no? Da burde det iallefall se autentisk ut. Eller bedre - om du kommer over en gammel cpu, så følger kontakten med og du slipper kanskje å kjøpe ny. . . Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 18. august 2018 Forfatter Del Skrevet 18. august 2018 Kommer nok bare til å kappe ut rammen fra en gammel strømforsyning jeg har liggende muligens. Her er hvertfall hvordan jeg har plasserte strømforsyningen inni kabinettet. Skrudde den bare fast med 2 skruer i bakant på en harddisk holder. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 24. august 2018 Forfatter Del Skrevet 24. august 2018 Okey, så det endte med at jeg lagde en plate selv og bestillte en C14 plugg. Kjøpte en plate på biltema, og plugg fra elfa: 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå