Looking for help and to help Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Ok folks, broren min er 12 år gammel og vil ha en gaming setup. Bursdagen hans kommer og jeg vil overraske han med å re-new rommet hans og set opp en gaming setup. Jeg kan bruke opp til 8000kr hvis det er hvert det. Hjelp? 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Gaming setup? Vil du bygge han en pc? Vil du kjøpe en ny tv til xboxen? Gaming setup sier oss ingenting. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Du er i Sony biten av forumet så jeg går utifra det er en PS4 han har? Isåfall hva har han ifra før? Hvilke PS4 utgave. Hvilke type TV. Har han noe lyd oppsett på romme sitt. Hvordan sitter han å spiller. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 (endret) Du trenger vel basically bare en PS4-maskin og en TV/monitor med HDMI å koble den til. Et gamingheadsett med mic kommer også godt med som regel. Kommer vel på ca 8K til sammen https://prisjakt.no/product.php?j=3866011,3934415,4044373 Endret 28. juli 2018 av vidor Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Om det er Playstation som er greia er 8000,- mye å rutte med - bra TV, god stol, headset, nye spill og kontrollere, PSVR kanskje? Lenke til kommentar
Looking for help and to help Skrevet 29. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2018 Du er i Sony biten av forumet så jeg går utifra det er en PS4 han har? Isåfall hva har han ifra før? Hvilke PS4 utgave. Hvilke type TV. Har han noe lyd oppsett på romme sitt. Hvordan sitter han å spiller. Han har en acer gamingskjerm og en ps4 og noen enkel spiller som vi kjøpte. Han har ikke noe slags lyd oppsett, men det kan ordnes lett etter hans smak. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 Han har en acer gamingskjerm og en ps4 og noen enkel spiller som vi kjøpte. Han har ikke noe slags lyd oppsett, men det kan ordnes lett etter hans smak. Stol/Sitteordning er viktig, men kanskje ikke like spennende for en 12åring å behandle ryggen riktig. VR er et kult party triks, men man må være påpasselig at det er plass nok til det i rommet. https://prisguiden.no/produkt/sony-playstation-vr-241811 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 Han har en acer gamingskjerm og en ps4 og noen enkel spiller som vi kjøpte. Han har ikke noe slags lyd oppsett, men det kan ordnes lett etter hans smak. Okay! Her er noen tips.. PlayStation lampe PlayStation kopp PlayStation 4 Days Of Play Limited Edition PlayStation VR-headset 2018+PS4-kamera og VR Worlds EU T-skjorte PlayStation - klassisk logo sort (S) (finnes i andre størrelses også) X Rocker Sony Infiniti+ 4.1 gamingstol med lyd Horizon Zero Dawn - Collector’s Edition Playstation 4 Pro 1TB God of War Limited Edition God of War Wallscroll Father and Son Horizon Zero Dawn Wallscroll Cover Art 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 (endret) Jeg vil anbefale et ok headsett. Jeg synes det er det viktigste siden han har konsoll og skjerm. Jeg vet ikke hvilken skjerm han har men en stor skjerm. 34-35 tommer Endret 1. august 2018 av Limbeck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå