Tåka Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Ser både Origin, Steam og Nvida når jeg sier "lukk" program eller trykker på X de bare blir bort fra åsyn men de ligger i bakgrunn og logger alt du gjør så man må lukke programmene fysisk 2 ganger før de forsvinner, eneste som forsvinner når man sier bye bye er Blizzard app den blir borte men ikke disse andre irriterende at man må gi beskjed til et program å ta shutt ganger 2 ganger ! Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Det er vanlig at de fortsatt kjører i bakgrunnen enten du er i et spill eller lukker Steam-vinduet. 1 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Du kan forsåvidt endre denne oppførselen om du vil for de fleste programmer, men det er ganske standard, så jeg vet ikke hvorfor du skulle ville gjør det. Og du er ikke nødt til å klikke lukk før du høreklikker programmet i taskbaren og lukker det helt derfra. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 (endret) Kan jo også høyre klikke på ikonene på den menyen ved klokka også lukke det slik, er sånn jeg gjør det om jeg skal slå av steam eller origin etc. I mange programmer kan du jo stille inn om X skal lukke det helt eller bare minimere ned i den meny tingen ved klokka. Endret 28. juli 2018 av meg0709 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå