akelbo Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Nettbutikken slutter å gi bort spill gratis.EA setter kroken på døren for Origin Spanderer Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Sikkert noen som blir å savne det, men etter to tre år med Origin Access så har jeg ikke hatt lyst på ett eneste av "Origin Spanderer" spillene. 2 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Gav dem ut så mange? Føltes mer som 5. 2 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 1800,- i året? Jeeez... 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Var endel skrot de ga bort, men også endel gullbiter. Var igrunn det eneste som var virkelig bra med Origin. Kommer aldri til å bli med på noen jalla abonnementstjeneste som "Origin Access". 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Har fortsatt ikke tro på EA som spillutvikler. Så dette blir et uaktuellt abonnement for meg ihvertfall. Da foretrekker jeg heller å spare pengene, så heller kjøpe enkelttitler jeg måtte like (nøyaktig som før). 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Skulle heller ønske det var Ubisoft som hadde denne løsningen. De har flere og mer interessante spill enn EA. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Synd, var kjekt å få Dead Space gratis, men har vært mye søppel de har gidd bort gratis som jeg regner med jeg aldri blir å spille. 149kr,- i måneden for EA spill blir for mye. Dessuten liker jeg å eie spill, ikke å leie. I tilfelle jeg plutselig finner ut at jeg ikke har råd til tjenesten lenger så er det greit at man faktisk får en liten bunke spill hver måned, gjerne slik som med Xbox Gold. Playstation Plus er greit det også, men der får man bare spillene sålenge man har tjenesten og irriterer meg om man har fådd ett spill via PS+ så kan man ikke kjøpe det via PS+ for å eie når det er på tilbud. 2 Lenke til kommentar
Vamp_en Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Hadde Origin Access et år, lastet ikke ned ett eneste spill av dem, kjøpte det kun for å få Mass Effect Andromeda før tiden, fant anldri noen andre titler som jeg enten ikke hadde spilt meg ferdig med eller noe nytt som var av interesse. Skal dem nå sette opp prisen såpass så får de jaggu sørge for at bibilioteket gir noe som OFTE, da faktisk HVER måned som er av relevans for alle abonnenter ! Takker for meg, never again for Anthem skal jeg kjøpe uansett Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 1800,- i året? Jeeez... ikke så langt unna det folk betaler for wow i året, det err også bare 1 spill så folk er nok mer enn villige Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 ikke så langt unna det folk betaler for wow i året, det err også bare 1 spill så folk er nok mer enn villige Under e3 var det snakk om at man kunne kjøpe et år av gangen rimeligere også. Da snakket de om rundt 1k, men vi får se på mandag antar jeg. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 (endret) On the house fra Origin var vel mest for at folk skulle ha en gulrot for å gidde å installere appen. En annen grunn til at de gir bort spill er fordi det lettere får noen prosentandeler av brukerene til å kjøpe når de egentlig ikke vil ha gjort det uten å ha tatt imot et spill de kanskje aldri blir å spille. En ulempe med å gi bort eldre spill er jo at en metter markedet på spill slik at en ikke kjøper nye spill, mens andre igjen gir bort gamle spill i en serie for å indirekte reklamere for nye spill. For andre igjen er det som å gi bort første dosen heroin gratis for å sørge for fremtidige kunder. Endret 29. juli 2018 av vidor Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 Av installerte Origin etter BattleFront 2 dritten. Og dette lokker meg ikke tilbake. Det er ganske lett å holde seg unna EA når man er gammal og sær så ingen EA spill som kommer i nærmeste fremtid frister. 1 Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 150 i mnd?? Da skal du spille jævla mye? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 (endret) 150 i mnd?? Da skal du spille jævla mye Kommer vel helt an på hva du spiller. Så lenge du vil ha spillene som tilbys. Det kan sammelignes med et Netflix 4K-abonnement. Spiller du mer enn du ser Netflix så er det fort verdt det ja. Ikke mange timene det. Endret 29. juli 2018 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 Hvis du kjøper 3 spill fra EA i løpet av et år, går du i null. (bortsett fra at du ikke beholder spillene) Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 haha, Ja. Hvor lenge man spiller er vel en rar greie for å regne verdien av Origin abo. Må jo regne på hvor mange EA spill kommer man til å kjøpe neste året ut i fra lineupen som er ventet. under 3 så er det dårlig butikk, men over 3 eller fler så er det good stuff. Har man Origin access så kan man ta det inn i regnestykket også. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 999,- for et år. Ikke så gæli det. betaler alt 200,- for access. så 800,- ekstra for BF, FIFA, Anthem og muligheten til å teste evt andre på veien er imo helt innafor. Ser poenget med at man ikke eier spillene, men jeg må innrømme at jeg svært skjeldent går tilbake til eldre EA spill. og worst case så finnes de sikkert på i vault på vanlig ea access Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. juli 2018 Del Skrevet 31. juli 2018 Hadde en gratisperiode der jeg spilte litt Battlefield 4 og 1, pluss Wasteland 2. Ålreit å få prøvd de, men det var så godt som ingen gode spill der. Står nok over dette også, spill skal eies og helst stå i bokhyllen, ikke "lånes". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå