eab Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 for meg var det gangfart på motorveien... altså i 90sonen. Den tregeste BILEN jeg har kjørt må være en peugot stasjonsvogn fra tidlig 90tall. Liten og sløv diesel uten turbo, det gikk nesten ikke framover. Nå hadde jeg riktignok en annen bil på slep Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 treigeste jeg har kjørt er da jeg skulle parkere sist fredag.. treigeste bilen er .. vel valget står mellom 98mod Toyota Hiace Turboløs diesel 02mod BMW 316i jupp .. thats it Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Vet ikke om det teller, emn jeg var med å dyttet en volvo på motorveien, siden motoren var i gang så var det teknisk sett kjøring... Gikk vel i 3-4km/t... Spennende post foresten.... Lenke til kommentar
L&D Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 vi dyttet en 200sx s14 sidelengs her forleden eieren satt inni og prøvde å komme seg frem i snø på sommerhjul og bilen beveget seg knapt fremover. Ca 0,2 km/t. Treigeste bilen jeg har kjørt må være Bora 1,6 kjøreskolebil. Fantes ikke trekkraft i den Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Alle har kjørt i 0.01 km/t Lenke til kommentar
jossa Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 hehe... hmm.. lurer på om ikke det var den gangen da jeg tokk laus fra p-plassen (0.01km/t) eller telles rygging som negativ fart? hehe.. da blir det vell en 30-40 minus Km/t Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 dieselbiler uten turbo er trafikkfarlig trege, må ta fart i 1km for å kjøre forbi Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 dieselbiler uten turbo er trafikkfarlig trege, må ta fart i 1km for å kjøre forbi ikke nødvendigvis .. en BMW 320d er ikke treig og da ikke av den nyeste typen som har litt mer krefter .. men den har jo ikke en liten putput diesel da som en Toyota Hiace huff .. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 treig er relativt. treig for oss som er litt godt vant...... Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 88 Volvo FL7, 169hk, egenvekt: rett over 10 tonn. last: 11-12 tonn sukker. (Lovlig totalvekt i følge vognkortet var 15 tonn....) 21-22 tonn og 169hk anbefales ikkje. 88 Volvo FL6 med 136hk er og ufattelig treigt å kjøra. Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 dieselbiler uten turbo er trafikkfarlig trege, må ta fart i 1km for å kjøre forbi ikke nødvendigvis .. en BMW 320d er ikke treig og da ikke av den nyeste typen som har litt mer krefter .. men den har jo ikke en liten putput diesel da som en Toyota Hiace huff .. Javel! Så fordi bmw ikke kaller sine modeller for tdi har de ikke turbo? Nå skremmer du meg... Seff har 320d turbo, og 330d og 530d og 525d.. Og når det gjelder putput diesel, er det en Hiace som har mindre turbodiesel enn 2l? Kom igjen, imponer meg med litt fagkunnskap, du som kan det?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Er ikke så vanskelig å kjøre sakte som en skilpadde på veien. Ringvei 2 mot Sjølyst første fredag i fellesferien. Da kan du bevege deg med en fart på 1m på 10min. Stikker du huvet ut av vinudet da, pisker vinden deg så mye at det er ubehagelig Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Citroën GSA 1983 modell... min bestefars, eller min første bil, en Suzuki SJ413... men du verden så morsom den var å kjøre i skogen (SJ'en, ikke GSA'n)! Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Den tregeste bilen må være må være pappas Toyota Hilux 2.4 Diesel fra tidlig på 90 tallet. 2.4 Diesel uten turbo på 80 hester i en stor pickup går ikke akkurat fort.. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Mercedes 200D. Sånn gammel svær drit fra 80-tallet med 72hk motor og 4 gir. virket som den hadde 1,2,3,5. Avstanden fra 3-4 var lang. Den akslererte som en dass. Siden den hadde passert 500000km så hadde den vel muligens ikke alle de 72 hestene heller. Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Det tregest er nå for nå står bilene parkert. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Øvekjører normalt med en Fiat Punto på 1,2 liter med 60hk. Når man en sjelden gang da har full bil, så suger det maks. bfisk Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 dieselbiler uten turbo er trafikkfarlig trege, må ta fart i 1km for å kjøre forbi ikke nødvendigvis .. en BMW 320d er ikke treig og da ikke av den nyeste typen som har litt mer krefter .. men den har jo ikke en liten putput diesel da som en Toyota Hiace huff .. Javel! Så fordi bmw ikke kaller sine modeller for tdi har de ikke turbo? Nå skremmer du meg... Seff har 320d turbo, og 330d og 530d og 525d.. Og når det gjelder putput diesel, er det en Hiace som har mindre turbodiesel enn 2l? Kom igjen, imponer meg med litt fagkunnskap, du som kan det?! sa jeg det ikke var turbo på den .. jeg vet rett og slett ikke desuten så jeg ikke det om turbo .. PS: ikke alle bruker TDI det er bare VW (sikkert noen fler. hakke peil) TDI er ikke en universal forkortelse .. hvis det er det så må nok noen si ifra til Merc .. for de bruker nemlig CDI .. men det er jo sååååååå feil .. det er TDI de skal bruke eller hva med Toyota .. de bruker D-4D .. det er jo også feil .. get a life... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 E18 gjennom en dal ved et vann en tåkete høstkveld. Tåka var så tett at man bare så vidt kunne se et gult skinn når man stod under gatelysa og så rett opp. Var vel max 5km/t med huet ut av vinduet og styre etter tåkelysa til bilen rett foran. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå