ML97 Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Jeg skal flytte fra Oslo til Trondheim iløpet av helga 10-12 august. Tenker jeg leier meg en flyttebil, men kommer nok ikke til å fylle hele varebilen. Er det noen som skal samme vei som ønsker å være med å splitte leiekostnadene? 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 (endret) Jeg tør gjette at du flytter for å studere? Uansett, ta en titt på facebook eller hør med noen du kjenner i Oslo Trondheim om det finnes en kjøp/salg-gruppe eller liknende for studenter og legg inn en melding der. Du får nok mer respons sånn. Rettelse: Hør med noen i Trondheim, siden det er den veien du flytter. Endret 28. juli 2018 av €uropa Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 (endret) Hehe... sorry men hvorfor gidder du ta med deg møbler halve landet på langs? Det må da være billigere å kjøpe nye møbler der du flytter til? Tar forbehold om at jeg kanskje overvurderer kostnaden for flyttebil da Endret 27. juli 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
12345156 Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Hehe... sorry men hvorfor gidder du ta med deg møbler halve landet på langs? Det må da være billigere å kjøpe nye møbler der du flytter til? Tar forbehold om at jeg kanskje overvurderer kostnaden for flyttebil da Jeg kjørte fra Skien til Trondheim med henger så det er null problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå