Gå til innhold

VG Avslører - Gjengen ingen klarte å stoppe

Anbefalte innlegg

Det er bare smågutter uansett som utgjør en offentlig trussel.

De større gutta holder lavt profil og plager egentlig ingen sivile.

Helt til smågutta blir eldre, og det er normen for gjengene.

Samme som da narkotika ble brukt som legemiddel, og de eldre mer siviliserte narkomanene levde en sunn livsstil på siden av heroin/kokain/amfetamin missbruk, mens ungdommene misbrukte det i tidlig alder. Dette ble på den tiden kalt "ungdoms-narkomanien", men pga tilbøyelige hjerner, ble dette dessverre resten av livet deres også. Så døde alle de eldre missbrukerne. Nå heter de bare narkomane alle sammen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt til smågutta blir eldre, og det er normen for gjengene.

Samme som da narkotika ble brukt som legemiddel, og de eldre mer siviliserte narkomanene levde en sunn livsstil på siden av heroin/kokain/amfetamin missbruk, mens ungdommene misbrukte det i tidlig alder. Dette ble på den tiden kalt "ungdoms-narkomanien", men pga tilbøyelige hjerner, ble dette dessverre resten av livet deres også. Så døde alle de eldre missbrukerne. Nå heter de bare narkomane alle sammen :)

Tror du at man ikke bruker narkotika som legemiddel nå?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Tror du at man ikke bruker narkotika som legemiddel nå?

Ikke i slik grad det en gang var. Man tar i bruk morfin, i ekstremt små doser, i noen tilfeller.

For de uopplyste er morfin virkestoffet i heroin.

Virkestoffet i amfetamin finnes også i ekstremt små doser i ADHD medisin.

Lenke til kommentar

Dosene som gis i ADHD medisin er mye høyere enn "ekstremt små doser amfetamin".

Både dose og virking er veldig lik som "gate-amfetamin".

Morfindosene som gis til folk av leger er heller ikke så små sammenlignet med heroin. Så fremt vi snakker om folk uten tolleranse.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Dosene som gis i ADHD medisin er mye høyere enn "ekstremt små doser amfetamin".

Både dose og virking er veldig lik som "gate-amfetamin".

Morfindosene som gis til folk av leger er heller ikke så små sammenlignet med heroin. Så fremt vi snakker om folk uten tolleranse.

Dere går glipp av poenget, mye av dette ble solgt på butikkhyllen en gang, mye i norge, og veldig mye i utlandet. Hvilken alder du tar opp en negativ hobby har veldig mye å si for hvordan du blir som følger. Dere har vell sett den babyen som røyker 2 pakker røyk per dag? Jo yngre du er, jo mer tilbøyelig er hjernen din, og det er poenget mitt. 

Personlig skal jeg prøve heroin når jeg er mellom 50 og 70 og koser meg i en villa i portugal, så lenge jeg har en sunn livsstil på siden.

Lenke til kommentar

Personlig skal jeg prøve heroin når jeg er mellom 50 og 70 og koser meg i en villa i portugal, så lenge jeg har en sunn livsstil på siden.

Viktig å leve i nuet, og å leve hver dag som den var den siste. Ingen vits å utsette alt til man er pensjonist.

Lenke til kommentar

Viktig å leve i nuet, og å leve hver dag som den var den siste. Ingen vits å utsette alt til man er pensjonist.

Heroin virker utrolig skummelt med tanke på det at det skal være det absolutt beste du kan oppleve. Det at du aldri kommer til å oppnå en slik lykke igjen i ditt liv. Skal jeg gjøre det skal det være på slutten av mitt liv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...