What_Name Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Har en Golf 86hk bensin 2011 model I går koblet jeg ifra batteriet å ladet det. Koblet det til igjen i dag, men når jeg var ute å kjørte nå nettopp virket ikke AC. Ac har fungert helt normalt, brukte den senest i går. Da var alt helt bra. Noen som har vært borti noe lignende? Er det noe jeg kan gjøre, eller er det bare å få den på verksted? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Har du 2-sone automatisk anlegg eller manuelt? Det kan være mange årsaker til dette. Lyser lampen i A/C-knappen når du slår den på? Når bilen går på tomgang, kan du høre at kompressoren aktiveres når du slår den på? Når hadde du sist A/C-service på anlegget, med kontroll av gassnivå etc? Lenke til kommentar
What_Name Skrevet 27. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2018 Har du 2-sone automatisk anlegg eller manuelt? Det kan være mange årsaker til dette. Lyser lampen i A/C-knappen når du slår den på? Når bilen går på tomgang, kan du høre at kompressoren aktiveres når du slår den på? Når hadde du sist A/C-service på anlegget, med kontroll av gassnivå etc? Takk for svar. Jeg har 2 sone automatisk anlegg vil jeg tro. Da jeg kan styre 2 sider og kan sette anlegget i auto. Ac lyser , og jeg kan høre lyden av kompressoren. A/c service har jeg ikke hatt enda, da jeg kjøpte bilen for 9 mnd siden. Men vil tro gassnivået er bra, da den har kjølet veldig bra. Har blitt kald luft innen 1min Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Dersom den har sluttet å kjøle, men du hører at kompressoren går, er det trolig for lite gass i anlegget. Få sjekket dette, og samtidig tilsatt et stoff som viser hvor det lekker, så ser de det neste gang du får problemer. På min 3 år gamle Mercedes-Benz hadde jeg samme problem, på denne var kondensatoren defekt (lakk gass) og måtte byttes. Lenke til kommentar
What_Name Skrevet 27. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2018 Dersom den har sluttet å kjøle, men du hører at kompressoren går, er det trolig for lite gass i anlegget. Få sjekket dette, og samtidig tilsatt et stoff som viser hvor det lekker, så ser de det neste gang du får problemer. På min 3 år gamle Mercedes-Benz hadde jeg samme problem, på denne var kondensatoren defekt (lakk gass) og måtte byttes. Ok takk, da satser jeg på at dette er problemet Litt kjipt at dette skjedde nå i denne varmen, men sånn er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå