AnonymDiskusjon Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Hei, er blodig forelsket i ei jente som gang etter gang sier hun ikke vil gå videre fordi hun ikke vil ødelegge vennskapet. Jeg har gjort intensjonene mine klare fra første gang vi møttes, og et vennskap har jeg null interesse av. Vil derfor si klart ifra snarest mulig til henne at hennes vennskap er av null interesse for meg, ønske henne lykke til videre, for deretter å kutte all kontakt. Hvordan skal jeg si dette på en fin & ordentlig måte? Anonymous poster hash: 9dd49...d46 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Hun har allerede sagt til deg på en fin & ordentlig måte at hun ikke er interessert i et forhold med deg. Du har allerede svaret ditt selv om du ikke ønsker å ta hintet. 8 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Det Invader Zim sa. Når en jente sier at hun ikke vil ødelegge vennskapet sier hun indirekte at hun ikke er interessert i deg. At du har null interesse av vennskap er også svakt fra din side og gjerne noe gutter som deg sier for å prøve å sette jenter på plass. Sannsynligvis skylder denne jenta deg ingenting, så la heller kontakten dø ut om det er vanskelig for deg å ha kontakt og oppfør deg fint. 6 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Du sier ingenting, du bare bryter kontakten. Neste gang forsøk å skjule den patetiske forelskelsen din, det er skikkelig turn off 3 Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 (endret) En incel «in the making»? Hvorfor vil du bli sammen med noen du ikke kan være venner med? Om målet bare er å dyppe løken så finnes det raskere taktikker en å bli godt kjent med noen over lengre tid... Endret 28. juli 2018 av M98kF1 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå