MrLee Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 jeg synes det er bra jeg... iaffall fra mitt synspunkt, som skal ha en spille pc...hvem F bryr seg om business winstone eller hva F det er snakk om , ikke jeg iaffall Nettopp, det er jo irrelevant hvor fort maskina di klarer SuperPI om du bare skal bygge en spille-PC! Hadde jeg valgt nå ville jeg helt klart kjøpt en Athlon 64. en annen ting jeg kan nevne er at P4c 3.2ghz med HT ++ kan være så rask den bare vil til tallknusing, det var ikke det tråden handelt om tråden handlet om at A64 3000+ er 150dollar billigere, men gir tilsvarende ytelse (til det jeg ville ha brukt den til iallefall) topic sier jo "nais pris/ytelse på athlon 64 3000+", at jeg ikke la til "i spill" ja det beklager jeg Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Skal se hva jeg får til, but can't promise anything. Kanskje det blir årets julegave fra Hardware.no Da kommer du i hvertfall ganske nær hva jeg ønsker meg til jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå