Rune48 Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 (endret) Herren hadde sett at det var mange på jorden som var motstandere, og de avslørte hva herren foretok seg. Herren var klar over at dette foregikk og så sa han til menneskene: "Sannelig sier jeg dere, dere skal bli forfulgt for mitt navns skyld" Da herren hadde sagt at menneskene skulle bli forfulgt, så gikk herren bort fra dem og inn i en garderobe hvor han byttet klær, der tok han på seg drakula drakten sin, brillene og huggtennene, så gikk han ut til menneskene igjen, ingen kjente han igjen. Så gikk han til angrep mot de menneskene som avslørte han, og han begynte å forfulge de. Han slo dem ned alle som var hans motstandere. Da menneskene så dette så tenkte de på hva herren hadde sagt tidligere om at menneskene skulle bli forfulgt, og de sa: "Nå skjer det som herren advarte oss om, at vi skulle bli forfulgt, se der borte er en skummel mann i drakula drakt" Den nye personen som nå var i en drakula drakt hadde tatt på seg oppgaven å fjerne sine fiender, og han fikk nå lov å gjøre dette av sine medmennesker, fordi han hadde advart de om dette på forhånd. Det var en slags enighet skapt der på forhånd. Da herren hadde fjernet fiendene sine ved å forfølge dem, så gikk han tilbake og byttet tilbake til normale klær igjen. Så gikk han ut til menneskene og sier til dem: "Jeg advarte dere om at dere skulle bli forfulgt, jeg er takknemlig for at dere tok det rolig, nå er det overstått" Endret 26. juli 2018 av Rune48 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Det eneste jeg sitter igjen med er:"Herren er en juksemaker"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå