Enceladus Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Ble litt forvirret da jeg så at det var flere typer MicroSd kort. Hvilke av dem passer i denne telefonen? Modell nummeret på telefonen er: GT-I9195 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Jeg brukte SDXC i en Galaxy S2 så du burde kunne bruke et hvilket som helst. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2018 Jeg brukte SDXC i en Galaxy S2 så du burde kunne bruke et hvilket som helst. Ah ok takk Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 (endret) Ble litt forvirret da jeg så at det var flere typer MicroSd kort. Hvilke av dem passer i denne telefonen? Modell nummeret på telefonen er: GT-I9195 Det har med kvalitet og hastighet å gjøre, mest filmrelatert egentlig FullHD 4K osv.. Men jeg lurer på om det har med lesehastighet også, isåfall er jo det greit å ha bra. Jeg bruker de beste, hadde sikkert funket med et billigere specet også om man er på budget, og vet hva slags bruk det skal være. Endret 26. juli 2018 av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå