Centy88 Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Hei Skal kjøpe en av disse. Hvem skal man velge. Alle er enig at bmw4 ser best ut og tøffest utenifra. Men elendig 90 talls plastikk interiør. Mens benzen er luksus innvendig.. Vi snakker her altså om 2015-2017 modeller. Bilen skal selvsagt kjøpes kontant og ikke lån som mange andre her tror på. Skal man kjøpe noe så sparer man opp og kjøper det kontant.. Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134 Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Hei Skal kjøpe en av disse. Hvem skal man velge. Alle er enig at bmw4 ser best ut og tøffest utenifra. Men elendig 90 talls plastikk interiør. Mens benzen er luksus innvendig.. Vi snakker her altså om 2015-2017 modeller. Bilen skal selvsagt kjøpes kontant og ikke lån som mange andre her tror på. Skal man kjøpe noe så sparer man opp og kjøper det kontant.. Prøvekjør begge og se hva du synes. Forøvrig totalt irrelevant hvordan du velger å finansiere bilen. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 26. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2018 Nei er jo ikke det. Allt for mange tar lån. Det er bare å spare det.. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Har du kjøpt bolig kontant også? 1 Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134 Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Nei er jo ikke det. Allt for mange tar lån. Det er bare å spare det.. Det har ingenting å si for noen her andre enn deg selv om du kjøper bilen kontant eller tar opp forbrukslån med 50% rente for å kjøpe bilen, og det har heller ingenting betydning for valget mellom C-klasse eller 4-serie. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 26. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2018 Selvsagt ikke. Men må man låne penger til bil ja da har man jo ikke pengene eller råd. Så da er det bare å ta seg sammen å spare opp.. Bil lån er drit dyrt Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134 Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Selvsagt ikke. Men må man låne penger til bil ja da har man jo ikke pengene eller råd. Så da er det bare å ta seg sammen å spare opp.. Bil lån er drit dyrt Ønsker du hjelp til bilvalg eller å diskutere finansieringsmetoder? Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 26. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2018 Vi skal diskutere allt. Men folk må ikke ta opp så mye lån å lære å spare.. Cash 420 000 tenker jeg. Da velger man C klassen eller 4 serie.. 3 serien er bare å glemme. Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134 Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Vi skal diskutere allt. Men folk må ikke ta opp så mye lån å lære å spare.. Cash 420 000 tenker jeg. Da velger man C klassen eller 4 serie.. 3 serien er bare å glemme. Fint at du har kontroll på alt. Da trenger du vel egentlig kanskje ikke noen råd heller? PS: 3- og 4-serie er så å si identiske bortsett fra antall dører og seter. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 26. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2018 4 serien er mye tøffere en en 3 serien. Man ser tydelig forskjell. Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134 Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 4 serien er mye tøffere en en 3 serien. Man ser tydelig forskjell. Da tror jeg neste steg i reisen din er å finne noen aktuelle kandidater, prøvekjøre dem og se hva du synes. Kanskje en av selgerne synes det er interessant å snakke sparing med deg? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Bil lån er forøvrig billig, nede i under 0,5% på noen nybiler. Men dette er en annen diskusjon. Bil er dyrt, uavhengig av finnansiering. I noen tilfeller kan det dog lønne seg å ta finnansiering (nevnte rente vs sparing i fond osv). Men uansett, dette er ett sidespor. Hadde en 420 gt som leiebil nå før ferien, grei bil å kjøre med ekkel falsk lyd + diesel kakling(vet ikke om du skal ha det da) i tillegg til opplevd interiør som du nevner, plastik i alle ender. Men, det kan en nok få fikset med ekstra pakker regner jeg med? Jeg har ikke kjørt mercedesen, men etter min erfaring ville jeg sett etter noe annet. Den var dog ganske kjekk å kjøre oppover de østerrikske alpene, selv om den var latterlig treg(ift den falske lyden..) Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 26. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2018 Høres ut som en fin reise det. Men jeg har spart lenge nå jeg ass. Så skal bare finne ut hvilken av de to jeg skal kjøpe..Ok hvor mange stemmer for 4 serie og c klasse.. Hvorfor i såfall Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Jeg ville gått for C-klasse, jeg føler meg langt tryggere på kvaliteten i MB enn i BMW. Her er en i en litt sprek farge (samme farge som jeg har på E-klassen min) https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=123930044 Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 26. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2018 Ok men kan jo ikke kjøre rundt i en sånn farge. Dessuten mangler den det vitigste Burmester lydanlegg... Liker heller ikke svart plast midkonsollen.. Må ha de sota ash/woodtrimmen. Da ser den fantastisk ut Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Da er det jo bare å lete etter en fargeløs bil med det utstyret du vil ha da. Noen bør helst kjøpe nybil, folk med spesielle krav er blant de. Da er det ofte lønnsomt å låne penger også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå